کمالوند استعفا کرد/خداحافظی سرمربی با بازیکنان
کمالوند استعفا کرد/خداحافظی سرمربی با بازیکنان

عصر امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. گل تساوی تیم فولاد در دقیقه ۹۴ و در ثانیه‌های پایانی این دیدار به ثمر رسید تا استعفای فراز کمالوند بعد از بازی را به دنبال […]

ثرعصر امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

گل تساوی تیم فولاد در دقیقه ۹۴ و در ثانیه‌های پایانی این دیدار به ثمر رسید تا استعفای فراز کمالوند بعد از بازی را به دنبال داشته باشد.

کمالوند بعد از تساوی در گفت‌وگو کوتاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم نسبت به دستورات تاکتیکی تیم بی‌تفاوت هستند که همین موضوع سبب از دست رفتن زحمات باشگاه می‌شود و در بین نیمه از بازیکنان خداحافظی کرده و گفتم که دیگر نمی‌آیم.

وی گفت: به احترام خبرنگاران در کنفرانس خبری حضور یافتم و الان وضعیت روحی خوبی ندارم و متأسفانه با اشتباهات فردی و بچه‌گانه پیروزی را در بازی برابر فولاد خوزستان از دست دادیم و الان روحیه لازم برای ادامه کار را ندارم.

کمالوند گفت: الان به آندوسکوپی می‌روم تا وضعیت درد معده‌ام مشخص شود و چند روزی استراحت خواهم کرد و بعد در مورد ادامه همکاری با تیم گسترش فولاد تصمیم خواهم گرفت و به آقای جمشید خطیبی مدیر تیم‌های پایه گسترش فولاد هم وضعیت خود را گفتم و در حال حاضر توان ادامه همکاری با باشگاه گسترش فولاد تبریز را ندارم.