سعید شبستری شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اولین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، ۲ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه استان آذربایجان شرقی با مراجعه به فرمانداری تبریز به عنوان مرکز این حوزه ثبت‌نام کردند. وی با اعلام این که ثبت‌نام از داوطلبان تا روز چهارشنبه ۲ دی ادامه […]

سعید شبستری شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اولین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، ۲ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه استان آذربایجان شرقی با مراجعه به فرمانداری تبریز به عنوان مرکز این حوزه ثبت‌نام کردند.

وی با اعلام این که ثبت‌نام از داوطلبان تا روز چهارشنبه ۲ دی ادامه خواهد داشت، افزود: داوطلبان حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری تبریز یا ستاد انتخابات کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شبستری گفت: داوطلبان هنگام ثبت‌نام باید اصل شناسنامه عکس‌دار، چهار نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دوازده قطعه عکس ۴×۶ و پرسشنامه اعلام داوطلبی را ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه ۲۸ آذر خبر داد و گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در تمام حوزه‌های انتخابیه استان انجام خواهد شد.