برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی با راه آهن اظهار داشت:می بینید که بازی‌ها به سرعت فرا می‌رسند. این آخرین بازی نیم فصل اول است و فکر می‌کنم همه می‌دانید که راه‌آهن گربه سیاه پرسپولیس است. چون تجربه خیلی بدی مقابل این تیم داریم و نتایج خیلی بدی قبلا مقابل این تیم گرفته […]

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی با راه آهن اظهار داشت:می بینید که بازی‌ها به سرعت فرا می‌رسند. این آخرین بازی نیم فصل اول است و فکر می‌کنم همه می‌دانید که راه‌آهن گربه سیاه پرسپولیس است. چون تجربه خیلی بدی مقابل این تیم داریم و نتایج خیلی بدی قبلا مقابل این تیم گرفته است و ما این خطر را لمس می‌کنیم و می‌دانیم که راه آهن نتیجه خوبی مقابل سپاهان گرفته است و همه تلاشش را می‌کند تا نتیجه بگیرد.فردا یک بازی سخت و نتیجه نامعلوم در انتظار ماست و نیاز به صبوری زیادی داریم که با تمرکز زیاد و شانس به نتیجه مدنظر برسیم.ما به دنبال ۳ امتیاز هستیم و با کمال احترام به همه حریفان ما ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

وی ادامه داد: درباره بازیکنانم باید بگویم همه بازیکنان سلامت هستند به جز نورمحمدی که مصدومیت مختصری دارد و فردا جزء رقابت برای بازیکنان نیست.

برانکو در پاسخ به این سوال که تا نیم‌فصل به آنچه که می‌خواستید رسیدید، افزود: به سختی می‌شود این نظر را داد اما هدف ما تلاش حداکثری برای رسیدن به صدر جدول است و طبیعی است که هرگز از تعداد امتیازاتی که داریم راضی نیستم چون همیشه بیشتر و بیشتر می‌خواهم اما این غیرمنطقی است که چنین انتظار مطلقی داشته باشیم. چند سال پیش وقتی مربی دیناموزاگرب بودم ۲۸ برد پشت سر هم داشتیم اما وقتی نگاه می‌کنیم خیلی از امتیازات را از دست دادیم. الان نمی‌خواهم به عقب برگردم و نگاه ما رو به جلو است و طبیعی است که تلاش ما این است که حداکثر امتیازات را تا آخر فصل کسب کنیم.

وی درباره اینکه مدیر برنامه ادینهو مدعی شده که با وی صحبت شده است، گفت: هیچکس درباره این بازیکن صحبتی نکرده نه من و نه هیچکسی از باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن صحبت نکرده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای نیم‌فصل دوم خواهد داشت، اظهار داشت: فعلا مایل نیستم در این باره حرف بزنم چون در حال حاضر کادری مورد اعتماد دارم که نشان داده‌اند می توانیم دلیلی برای خوش‌بینی داشته باشیم. در حال حاضر فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن بالای ۲۳ سال به جای مرحوم نوروزی داریم اما در حال حاضر به سختی می‌توان بازیکنی را پیدا کرد که به ما کمک کند تا قهرمان شویم چرا که بازیکنان قرارداد محکمی با باشگاه‌هایشان دارند.

وی در مورد اینکه با این بازیکنان آیا قهرمان می‌شود یا نه، افزود: نمی‌توان این مسئله را قول داد اما نشان دادیم هیچ تیمی بهتر از ما برای قهرمانی نیست چرا که برتری و کیفیت داریم اما این فوتبال است. در بازی با استقلال اهواز یا نفت تهران حدود ۱۰ موقعیت صددرصد گل داشتیم استقلال اهواز فقط دو کرنر در دقایق آخر زد اما باز هم نمی‌شود پیش بینی کرد همانطور که در بازی با نفت تهران به جای اینکه ما پیروز مطلق باشیم اما بازی مساوی شد. فوتبال همین است و نمی‌توان قول داد اما وظیفه ما برای قهرمان شدن است و نسبت به هواداران‌مان وظیفه‌ای داریم که برای آن تلاش می‌کنیم.

برانکو درباره اینکه نظرش درباره نتایج پایه‌های پرسپولیس خوب نبوده، اظهار داشت: ما در این فصل هر گاه لیگ تعطیل می‌شد همیشه ۶-۵ بازیکن از تیم امید برای تمرینات به ما ملحق می‌شدند که از این طریق آنها را می‌دیدیم تا مشخص شود چقدر پیشرفت کرده‌اند و اینکه‌ آیا می‌توانیم کسی از آن تیم را در اختیار بگیریم یا نه و از همین طریق بود که توانستیم علی فاطمی و محمد رحمتی را جذب کردیم.طبیعی است که نمی‌توان راحت به پرسپولیس ملحق شد چرا که هدف ما قهرمانی است و اما مسلم است که همیشه باید به آکادمی توجه خاصی کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا جدایی مهرداد کفشگری از پرسپولیس و رفتنش به صبا صحت دارد یا نه، گفت: کفشگری بازیکن ماست که هم پارسال و هم امسال در تیم ما فیکس بوده و بازیکن باارزش و جنگنده‌ای برای باشگاه است اما متأسفانه بدشانسی آورد که مصدوم شد و روزی که باید بازی می‌کرد دوباره مصدوم شد که در این فرصت بازیکنان دیگر از شانس خودشان استفاده کردند.نوراللهی، کامیابی‌نیا، مسلمان و احمدزاده فرصت بازی پیدا کردند. من می‌توانم میل و شوق او را برای بازی کردن بدانم و این خواست طبیعی یک بازیکن است که شوق بازی کردن داشته باشد. اما خواهیم دید که وضعت او چطور خواهد بود. باید در مورد او بگویم در تمرینات خیلی خوب شرکت می‌کند و حداکثر توانش را در کار می‌‌گذارد که به او تبریک می‌گویم اما نیم فصل که برسد با وی صحبت می‌کنیم تا متوجه شویم برنامه‌اش چیست.