قلعه‌نویی: تراکتورسازی بهتر از پادگان‌است/ سربازها با تمام وجود بازی کنند
قلعه‌نویی: تراکتورسازی بهتر از پادگان‌است/ سربازها با تمام وجود بازی کنند

  اویاقلیق: امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی گفت: اگر کسی ناراحت نمی‌شود می‌خواهم حرف‌هایی بزنم. امیدوارم استاندار خوزستان فکری برای استقلال اهواز بکند. من خودم یک سال اینجا مربیگری کردم و باید بگویم آقای مقتدایی فردی ورزشکار و ورزش‌دوست است. از طرفی هم استقلال اهواز تیمی […]

 

۲۸۴۱۹_۴۵۸

اویاقلیق: امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی گفت: اگر کسی ناراحت نمی‌شود می‌خواهم حرف‌هایی بزنم. امیدوارم استاندار خوزستان فکری برای استقلال اهواز بکند. من خودم یک سال اینجا مربیگری کردم و باید بگویم آقای مقتدایی فردی ورزشکار و ورزش‌دوست است. از طرفی هم استقلال اهواز تیمی مردمی است و حیف است که بخواهد دچار مشکل شود. خیلی از بودجه مملکت در استان خوزستان وجود دارد و این تیم با ۵۰ سال سابقه باید شرایط بهتری داشته باشد. استقلال اهواز تاریخ فوتبال خوزستان است و خیلی از پیشکسوتان فوتبال برای این تیم بودند و خیلی از جوان‌ها هم علاقمند به استقلال اهواز هستند. باید از آسیب‌ها جلوگیری کرد اما خوب نیست که مربیانی مثل حنطه و تهامی ریاضت بکشند.

سرمربی تراکتورسازی درباره رضایتش از این بازی افزود: باید بگویم از نتیجه راضی هستم اما از بازی نه. چراکه تراکتورسازی با آن چیزی که در ذهن من هست هنوز تفاوت دارد. البته بازیکنان زحمت خود را کشیدند اما زحمت کشیدن با خوب بودن فرق دارد. ما باید از تعطیلات نیم‌فصل نهایت استفاده را بکنیم تا تراکتورسازی به آن تیمی که مدنظر من است برسد. ما بازیکنان بزرگی داریم اما از تیم بزرگ تراکتورسازی فاصله داریم.

وی درباره استقلال اهواز ادامه داد: این تیم تیم سخت‌کوشی است که با سپاهان مساوی کرده اما من نگفتم این تیم ضعیف است بلکه گفتم شرایط این تیم خوب نیست. شاید اگر شرایط استقلال اهواز یک شرایط معمولی بود این تیم اینجای جدول قرار نداشت.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت تیم خودش هم افزود: بازیکنان من مشکلات بدنی و تاکتیکی دارند که باید حل شود و ما باید از تعطیلات نیم‌فصل استفاده خوبی کنیم. من با دو بازی که در تراکتورسازی حضور داشتم نظرم عوض شد و معتقدم باید تیم را بیشتر تقویت کنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه تعطیلات لیگ برتر چقدر بر روی کیفیت بازی‌های لیگ تاثیرگذار است، اظهار داشت: به هر حال تعطیلات قطعا روی مسابقات تاثیرگذار است اما از آن مهم‌تر زیرساخت‌هاست که روی تیم‌ها تاثیر می‌ گذارد. شما به همین زمینی که ما در آن بازی کردیم نگاه کنید هرچند که تیم های ایرانی به تعطیلات لیگ برتر در این ۴، ۵ سال عادت کردند اما برای تیم امید دعا می‌کنم که بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و شک ندارم که با حضور محمد خاکپور و دستیارانش و مدیریت حبیب کاشانی این تیم می‌تواند نتایج خوبی در مقدماتی المپیک بگیرد و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

وی درباره اینکه برای نیم‌فصل چه بازیکنانی جذب تراکتورسازی می‌شوند، ادامه داد: ما اجازه دادیم تا بازی‌ها تمام شود و حالا که برای ما نیم‌فصل شروع شده از حالا برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم تا بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از وضعیت بازیکنان سرباز تیمش رضایت دارد یا نه؟ خاطرنشان کرد: به هر حال برخی بازیکنان سرباز هستند که در حد نام خودشان بازی نمی‌کنند. من پیش از این با تراکتورسازی تجربه کار داشتم و بازیکنی مثل احسان حاج‌صفی دراین بازی بود که با همه توان بازی می‌کرد. بازیکنان باید بدانند که حضور در تراکتورسازی بهتر از حضور در پادگان‌هاست و وقتی در این تیم هستند و این پیراهن را به تن می‌کنند باید با همه وجود برای آن بازی کنند. این پیراهن ناموس ورزشی بازیکنان است. در قدیم وقتی ما در یک بازی محلی می‌باختیم یک هفته از خانه بیرون نمی‌آمدیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا شما معتقد هستید که بازیکنان سربازتان با همه توان بازی نمی‌کنند ادامه داد: من می‌گویم این بازیکنان دغدغه ذهنی دارند و به همین دلیل در حد نام خودشان بازی نمی‌کنند. شاید چون ذهن‌شان مشغول است نمی‌توانند در حد نامشان بازی کنند و به نظرم باید ذهنیت بازیکنان را درست کرد. البته در این میان ایرادی و جود دارد و آن این است که این بازیکنان انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی ندارند و این مسئله هم به آنها، هم به تیم ملی و هم به تراکتورسازی ضربه می‌زند. این بازیکنان تا اینجا هم تنبیه شدند. در گذشته اگر بازیکن سربازی بود برای تیم ملی بازی می‌کرد و شاید اگر این مسئله حل شود کیفیت آنها هم بالا خواهد رفت.

وی در پایان در مورد اینکه یک یاز خبرنگاران به او گفت که قبل از بازی از تهامی خواسته تا دعا کند که تراکتورسازی قهرمان شود، اظهار داشت: من چنین حرفی نزدم. در این لحظه سرمربی تراکتورسازی اعلام کرد که فیلم صحبت شما وجود دارد که قلعه‌نویی گفت من به تهامی گفتم دعا کن شرمنده مردم نشویم. در ضمن مگر دعا کردن بد است؟! این تکه کلام من است و به همه می‌گویم که دعا کنند تا شرمنده مردم نشویم.