تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای جاده اهر – تبریز
تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای جاده اهر – تبریز

جلیل صریحی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه اعتبارات شهرستان هریس از محل ملی استانی ۲۱ میلیارد تومان است، بیان کرد: امسال حداقل ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی و خدماتی شهرستان هریس تخصیص‌یافته است. وی ادامه داد: از محل اعتبارات ملی ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل جاده اهر – تبریز اختصاص داده‌شده است و همچنین ۱ میلیارد […]

یخجلیل صریحی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه اعتبارات شهرستان هریس از محل ملی استانی ۲۱ میلیارد تومان است، بیان کرد: امسال حداقل ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی و خدماتی شهرستان هریس تخصیص‌یافته است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات ملی ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل جاده اهر – تبریز اختصاص داده‌شده است و همچنین ۱ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان برای آب و فاضلاب شهرستان هریس و ازنظر تحقق ۵۰ درصد تخصیص‌یافته و برای ادامه پروژه‌های فاضلاب باید نقدینگی نیز تأمین شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: از جمع اعتبارات استانی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده و درواقع ۷۱ پروژه عمرانی در حال احداث می‌باشد که یکی از این پروژه به‌صورت نیمه‌تمام مانده است.

صریحی بابیان اینکه اگر تمامی اعتبارات تخصیص یابد و نقدینگی پروژه‌ها تأمین شود تا پایان سال جاری ۳ پروژه نیمه‌تمام خواهیم داشت، اظهار کرد: چنانچه که اغلب پروژه‌های عمرانی نیازمند تخصیص نقدینگی بوده و کلیه پروژه‌های در حال اجرا را می‌توان با اعتبارات استانی شده مورد بهره‌برداری قرارداد.

وی تصریح کرد: از محل ماده ۱۸۰ اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان اختصاص‌یافته و درمجموع ۵۰ درصد این اعتبارات برای جاده اهر – تبریز و مابقی برای تکمیل بیمارستان شهرستان هریس در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه برای اعتبارات استانی شهرستان هریس ۲۷ پروژه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۵ میلیارد تومان اعتباری که از اعتبارات استانی تخصیص‌یافته غالباً برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان هریس بوده است.