امکانات تبلیغاتی شهرداری‌ها به صورت عادلانه در اختیار کاندیداها قرار گیرد/طرح‌های جدید تبلیغاتی برای انتخابات
امکانات تبلیغاتی شهرداری‌ها به صورت عادلانه در اختیار کاندیداها قرار گیرد/طرح‌های جدید تبلیغاتی برای انتخابات

رحیم شهرتی‌فر امشب در جلسه مشترک فرمانداران و هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای خبرگان از روز آینده گفت: افرادی که می‌خواهند در استان ثبت‌نام کنند با حضور در فرمانداری تبریز نام‌نویسی می‌کنند و بر رعایت قانون در زمینه نام‌نویسی تاکید داریم. وی بیان کرد: در زمینه تبلیغات انتخابات […]

۱۳۹۲۱۱۲۸۰۰رحیم شهرتی‌فر امشب در جلسه مشترک فرمانداران و هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای خبرگان از روز آینده گفت: افرادی که می‌خواهند در استان ثبت‌نام کنند با حضور در فرمانداری تبریز نام‌نویسی می‌کنند و بر رعایت قانون در زمینه نام‌نویسی تاکید داریم.

وی بیان کرد: در زمینه تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان با همراهی شهرداری تبریز طرح‌های جدید تبلیغاتی بررسی شده و به صورت یک مسابقه روش‌های تبلیغاتی جدید معرفی می‌شوند.

شهرتی‌فر بر استفاده سازمان‌دهی شده از مکان‌های تبلیغاتی شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: این مکان‌های تبلیغاتی محدود بوده و ممکن است افرادی تمام یا بخش زیادی از این امکانات را اجاره کنند و بنابراین باید مدیریت لازم برای رعایت عدالت صورت گیرد.

فرماندار تبریز افزود: یکی از موارد ابهامی حضور خبرنگاران در زمان ثبت‌نام کاندیداها و تخصیص یا عدم تخصیص میز خبرنگاران و عکاسان است که در آئین‌نامه به این موارد اشاره نشده است.

وی با بیان اینکه در زمینه تحقیقات اولیه صورت گرفته از کاندیداها گفت: حدود و میزان این تحقیقات نیز باید به صورت مشخص اعلام شود.