عیسی حاج‌علیانی اظهار کرد: هنوز هیچ هندوانه‌ای در بازار وجود ندارد و امسال برای شب یلدا کمبود هندوانه داریم.وی دلیل این کمبود را بارندگی‌های اخیر دانست و ادامه داد: البته هندوانه کشت شده، اما آنقدر گران است که هیچکدام از میدان‌داران فعلا جرات نکرده‌اند سراغ خرید آن بروند. رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به […]

عیسی حاج‌علیانی اظهار کرد: هنوز هیچ هندوانه‌ای در بازار وجود ندارد و امسال برای شب یلدا کمبود هندوانه داریم.وی دلیل این کمبود را بارندگی‌های اخیر دانست و ادامه داد: البته هندوانه کشت شده، اما آنقدر گران است که هیچکدام از میدان‌داران فعلا جرات نکرده‌اند سراغ خرید آن بروند.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه در روزهای منتهی به شب یلدا بلاخره هندوانه وارد بازار خواهد شد، افزود: البته قیمت هندوانه حتما گران خواهد بود و به کیلویی چهار تا پنج هزار تومان هم خواهد رسید.

حاج‌علیانی در خصوص سایر میوه‌های شب یلدا نیز از فراوانی انار در بازار خبر داد و تاکید کرد: اکنون انار کیلویی دو هزار تا ۳۵۰۰ تومان است.

به گفته وی امکان دارد در روزهای نزدیک به شب یلدا شاهد گرانی ۵ تا ۱۰ درصدی انار هم به دلیل افزایش تقاضا باشیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قمیت کنونی هر کیلو پرتقال را نیز دو هزار تا ۲۵۰۰ تومان، هر کیلو کیوی را دو تا سه هزار تومان و هر کیلو سیب درختی را ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد.

حاج‌علیانی تصریح کرد: البته این قیمت‌ها برای درب میدان بار است و با افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی به دست مردم می‌رسد.

منبع: ایسنا