آیا زمان قطعی واریز یارانه نقدی آذرماه اعلام شده؟
آیا زمان قطعی واریز یارانه نقدی آذرماه اعلام شده؟

یارانه آبان‌ماه سرپرستان خانوار روز ۲۶ همان ماه قابل برداشت بود، اما واریز یارانه آذرماه به عنوان پنجاه و هشتمین از واریز یارانه‌‌ها همچنان مشخص نیست. براساس این گزارش یارانه نقدی بابت هر نفر ۴۵۵۰۰ تومان تعیین شده که در ماه گذشته طبق اعلام وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی ۳ میلیون نفر حذف شده‌اند. […]

یارانه آبان‌ماه سرپرستان خانوار روز ۲۶ همان ماه قابل برداشت بود، اما واریز یارانه آذرماه به عنوان پنجاه و هشتمین از واریز یارانه‌‌ها همچنان مشخص نیست.

براساس این گزارش یارانه نقدی بابت هر نفر ۴۵۵۰۰ تومان تعیین شده که در ماه گذشته طبق اعلام وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی ۳ میلیون نفر حذف شده‌اند.

قرار است، دولت برای جبران کسری بودجه و تخصیص آن به بخش‌های مختلف طبق قانون ۶ میلیون نفر حذف کند، اما فعلاً نیمی از آنها باقی مانده است.

طبق اطلاعاتی دریافتی از سازمان هدفمندی یارانه‌‌هازمان واریزی یارانه نقدی ماه آذر نهایتاً با یک یا دو روز تغییر نسبت به ماه گذشته واریز می‌شود.

بر این اساس فعلاً زمان دقیقی برای واریز یارانه نقدی اعلام نشده است.

قابل ذکر است برخی پایگاههای خبری از قول سازمان هدفمندی اطلاعیه ای را منتشر کردند که این اطلاعیه در این سایت وجود نداشته و حتی مرحله اعلامی در این اطلاعیه نیز غلط می باشد (مرحله درست پنجاه و هشتمین بوده که در این اطلاعیع غلط پنجاه و سوم ذکر شده)