عدم وجود حتی یک مورد بخاری نفتی در مدارس آذربایجان‌شرقی
عدم وجود حتی یک مورد بخاری نفتی در مدارس آذربایجان‌شرقی

جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی از ارتقای ایمنی مدارس در فصل سرما و توجه به شاخص‌های مختلف در این میان خبر داد. وی گفت: کمیته‌های ایمنی در سطح نواحی و مناطق آموزش و پرورش در آذربایجان‌شرقی تشکیل شده و با توجه به وجود بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ مدرسه […]

سرجعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی از ارتقای ایمنی مدارس در فصل سرما و توجه به شاخص‌های مختلف در این میان خبر داد.
وی گفت: کمیته‌های ایمنی در سطح نواحی و مناطق آموزش و پرورش در آذربایجان‌شرقی تشکیل شده و با توجه به وجود بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ مدرسه و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز اقدامات گسترده‌ای برای ایمنی در فصل سرمای سال‌جاری صورت گرفته است.
پاشایی افزود: اقدامات توجیهی و ایجاد گرمایش مناسب و تهیه اقدامات لازم و امنیت استقرار وسائل مختلف در ۱۲ شاخص امنیتی صورت گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از تهیه سوخت نفت به عنوان سوخت پشتیبان خبر داد و گفت: مشعل‌های سوخت مدارس نیز به صورت دوگانه با همکاری نوسازی مدارس صورت گرفته است.
وی گفت: امسال حتی یک بخاری نفتی چکه‌ای در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد و استفاده از وسائل گرمایشی دیگر صورت می‌گیرد.

هماهنگی‌های لازم درباره تعطیل کردن مدارس

پاشایی خواستار هماهنگی در امر تعطیلی مدارس شد و گفت: در این زمینه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر در مدارس شبانه‌روزی استان گفت: در مواقع بحران و بارش برف مدیریت در این مدارس و تهیه ملزومات ضروری است.

منبع:فارس