پرداخت یارانه صادرات سیب زمینی به تجار آذبایجان شرقی
پرداخت یارانه صادرات سیب زمینی به تجار آذبایجان شرقی

محسن قهرمان نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم در راستای رویکردهای حمایتی دولت یازدهم از تجار در زمینه صادرات محصول های کشاورزی اتخاذ شده است. وی با اشاره به نامه ارسالی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی درامور بازرگانی و صنایع کشاورزی در خصوص پرداخت یارانه صادراتی سیب زمینی، گفت: با […]

محسن قهرمان نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم در راستای رویکردهای حمایتی دولت یازدهم از تجار در زمینه صادرات محصول های کشاورزی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به نامه ارسالی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی درامور بازرگانی و صنایع کشاورزی در خصوص پرداخت یارانه صادراتی سیب زمینی، گفت: با توجه به ضرب الاجل تعیین شده می بایست دستگاه های ذیربط در سریع ترین زمان، لیست صادرکنندگان سیب زمینی را به همراه میزان صادرات جهت انجام اقدام های بعدی به مدیریت تنظیم بازار و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کنند.

قهرمان نژاد با بیان اینکه یارانه صادراتی سیب زمینی به ازای هرکیلوگرم یکهزارو ۵۰۰ ریال تعیین شده است، افزود: این یارانه به افرادی که در محدوده زمانی اول بهمن ماه ۹۳ تا ۳۱ شهریورماه ۹۴ که نسبت به صدور محصول سیب زمینی اقدام کرده اند، تعلق می گیرد.

وی از همه تجار و بازرگانان خواست از طریق مدیریت تنظیم بازار و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به دریافت یارانه صادراتی سیب زمینی خود اقدام کنند.