سه هفته دیگر اجرایی شدن برجام اعلام می‌شود
سه هفته دیگر اجرایی شدن برجام اعلام می‌شود

عباس عراقچی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد روند اجرایی شدن برجام اظهار کرد: در حال حاضر جلسه شورای حکام از یک ساعت پیش آغاز شده و در جریان است و آمانو مجدداً گزارشی را که ارائه کرده بود را تکرار کرد که البته سعی کرد گزارشی فنی، حرفه‌ای و بی‌طرفانه ارائه دهد. وی افزود: در […]

صبعباس عراقچی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد روند اجرایی شدن برجام اظهار کرد: در حال حاضر جلسه شورای حکام از یک ساعت پیش آغاز شده و در جریان است و آمانو مجدداً گزارشی را که ارائه کرده بود را تکرار کرد که البته سعی کرد گزارشی فنی، حرفه‌ای و بی‌طرفانه ارائه دهد.

وی افزود: در جمع‌بندی ارائه شده هر خواننده و ناظر منصفی قضاوت می‌کند که گزارش تأیید بر برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران است و هیچ موارد انحرافی نیست و در واقع همه اتهامات گذشته را باطل می‌کند.

عراقچی اظهار کرد: البته در گزارش اشاره شده برخی فعالیت‌ها در قبل از سال ۲۰۰۳ بوده اما از حد مطالعه فراتر نرفته که ما این را هم قبول نداریم و دلایل خودمان را ارائه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که به من اطلاع دادند آلمان به نمایندگی از گروه ۱+۵ قطعنامه را ارائه کرده و بعد از آلمان هم ۳۷ کشور ثبت‌نام کرده‌اند تا بیانیه خود را ارائه کنند و در آخر هم نماینده جمهوری اسلامی ایران بیانیه خود را قرائت خواهد کرد.

منبع:ایسنا