توقیف مستند “ناصرحجازی” با شکایت قلعه نویی
توقیف مستند “ناصرحجازی” با شکایت قلعه نویی

حمید توسلی وکیل امیر قلعه‌نویی با  تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص دلایل آن گفت: دلیل اصلی توقف اکران این فیلم شکایت امیر قلعه‌نویی بود. وی افزود: آقایان در فیلم به جای آنکه به زندگی‌نامه مرحوم حجازی بپردازند بیشتر به شخصیت امیر قلعه‌نویی پرداخته و در فیلم از تکنیک سفید و سیاه […]

حمید توسلی وکیل امیر قلعه‌نویی با  تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص دلایل آن گفت: دلیل اصلی توقف اکران این فیلم شکایت امیر قلعه‌نویی بود.

وی افزود: آقایان در فیلم به جای آنکه به زندگی‌نامه مرحوم حجازی بپردازند بیشتر به شخصیت امیر قلعه‌نویی پرداخته و در فیلم از تکنیک سفید و سیاه استفاده کرده‌اند. البته آقایان با تصاویر و متونی که استفاده کرده‌اند بیشتر به شخصیت آقای قلعه‌نویی پرداختند.

ث۲

توسلی با اعلام اینکه این شکایت ۲۰ روز پیش به دادگاه ارائه شده است، گفت: امروز دستور توقف اکران خصوصی آن صادر شده و فکر می‌کنم این کمترین کادویی بود که ما می‌توانستیم در زادروز تولد مرحوم حجازی به وی ارائه کنیم چون مطمئنا اگر ایشان زنده بود از دیدن چنین فیلمی آزار می‌دید.

وی تاکید کرد: با شناختی که ما از مرحوم حجازی داریم مطمئنا او از ساخت چنین فیلمی برای برخی از صحنه‌ها راضی نبود و حتی من این موضوع را به تهیه‌کننده فیلم هم منتقل کردم. البته عده‌ای هستند که با ایشان ادعای دوستی می‌کردند و شاید دوست داشته باشند از اسم ایشان بهره‌برداری کنند ولی این دیگر به ما ارتباطی ندارد.

توسلی با اعلام این موضوع که تهیه‌کننده فیلم با یکی از روزنامه‌های ورزشی مصاحبه کرده بود، گفت: او در مصاحبه‌اش اذعان کرد که از در جریان بودن شکایت قلعه‌نویی از فیلم ناراحت است اما کسی در این مورد با ما تماس نگرفت.