علی ربیعی در گفت و گو با فارس‌ ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور جهت توزیع بسته حمایت غذایی، اظهار داشت:بسته حمایت غذایی در میان افرادی که دچار فقر کالری دریافتی هستند، توزیع خواهد شد. ربیعی بیان داشت: توزیع بسته حمایت غذایی، باهدف حمایت غذایی از گروه‌های هدف و مبارزه با سوء تغذیه و پیشگیری […]

علی ربیعی در گفت و گو با فارس‌ ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور جهت توزیع بسته حمایت غذایی، اظهار داشت:بسته حمایت غذایی در میان افرادی که دچار فقر کالری دریافتی هستند، توزیع خواهد شد.

ربیعی بیان داشت: توزیع بسته حمایت غذایی، باهدف حمایت غذایی از گروه‌های هدف و مبارزه با سوء تغذیه و پیشگیری از کمبود پروتئین انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به توزیع بسته غذایی در این دوره ،ادامه داد: در این مرحله علاوه بر کالاهای قبلی، پروتئین گوشتی در بسته حمایت غذایی لحاظ شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: روال دریافت بسته حمایت غذایی همانند دوره‌های قبلی است و دریافت‌کنندگان قدرت انتخاب در کالا را دارند.

ربیعی همچنین به توزیع کالاها در فروشگاه‌های طرف قرارداد اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌‌های قبلی کالاهای خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به شارژ کارت‌های بسته حمایت غذایی خاطر نشان کرد:طی برنامه ریزی شده کارت‌های مدنظر جهت دریافت بسته غذایی شارژ می‌شود.