احتشام حاجی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پارکبان‌ها در سطح شهر تبریز موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند، اظهار داشت: پارکبان‌ها در نقاط مختلف مرکزی شهر تبریز مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند و در زمینه‌های مختلف تخلفاتی مرتکب می‌شوند. وی خواستار دیجیتالی کردن […]

احتشام حاجی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پارکبان‌ها در سطح شهر تبریز موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند، اظهار داشت: پارکبان‌ها در نقاط مختلف مرکزی شهر تبریز مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند و در زمینه‌های مختلف تخلفاتی مرتکب می‌شوند.

وی خواستار دیجیتالی کردن تمام پارکبان‌ها در سطح شهر تبریز شد و گفت: پارکبان‌های انسانی نیز آموزش‌های لازم را دریافت کنند و با مردم رفتار مناسبی داشته باشند ولی متاسفانه فضای حاکم بر پارکبان‌ها عزت نفس انسانی را زیرسئوال برده است.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: پارکبان‌ها در تبریز عزت انسانی را زیر پا می‌گذارند و در سال‌های اخیر برای مردم تبریز مشکلات زیادی به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: از دیدگاه شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداری این کلانشهر باید حقوق مردم در نظر گرفته شود و نیم ساعت اول پارک به صورت رایگان در نظر گرفته شود.

ناصر میکائیلی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی باید نیم ساعت اول پارک در محل‌های مشخص شده رایگان باشد اما سیستم لازم در این زمینه امکان اعمال ندارد.

وی بیان کرد: تبریز یکی از اولین شهرهای کشور است که پارکبانی و اخذ حق پارک صورت می‌گیرد و اقدامات صورت گرفته شایسته تقدیر است.

میکائیلی اظهار داشت: می‌توانیم در زمینه اعمال قانون و آموزش‌های لازم به نفرات معرفی شده از طرف شهرداری تبریز اقدام کنیم.