گردشگران سلامت دیگر به تبریز نمی‌آیند/ دفتر تبلیغاتی در خارج از کشور
گردشگران سلامت دیگر به تبریز نمی‌آیند/ دفتر تبلیغاتی در خارج از کشور

رضا خلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات اجرایی شهرداری تبریز خواستار هماهنگی بیشتر در امور خدمات گردشگری به مسافران شد. وی از نبود زیرساخت‌های گردشگری در تبریز انتقاد کرد و گفت: نیازمند ساخت هتل‌های مدرن بیشتری در شهر تبریز هستیم و در حال حاضر در شهرهای دیگری مانند یزد چندین هتل ۵ […]

رضا خلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات اجرایی شهرداری تبریز خواستار هماهنگی بیشتر در امور خدمات گردشگری به مسافران شد.
وی از نبود زیرساخت‌های گردشگری در تبریز انتقاد کرد و گفت: نیازمند ساخت هتل‌های مدرن بیشتری در شهر تبریز هستیم و در حال حاضر در شهرهای دیگری مانند یزد چندین هتل ۵ ستاره در حال ساخت است.
رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: علاوه بر زیرساخت‌ها نیازمند تبلیغات بیشتری هستیم و در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد تهران تبلیغاتی وجود دارد و ما تنها شهرداری در کشور هستیم که در خارج از کشور دفتر تبلیغاتی داریم.
خلیلی ادامه داد: اولین موزه کفش ایران نیز در شهر تبریز افتتاح شده و با توجه به وجود کارخانجات کبریت برجسته کشور در تبریز  بر حل مشکلات این صنایع نیز باید توجه کنیم و ظرفیت‌های گردشگری این کارخانجات نیز وجود دارد.
وی عنوان کرد: در زمینه فعال بودن پیست‌های اسکی تبریز و استان در زمان بیشتری از سال احساس می‌شود و در این میان هماهنگی بیشتری نیاز است.
رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز خواستار استفاده از توان گردشگری صنایع شکلات و شیرینی استان شد و اظهار داشت: غذاهای سنتی نیز در این میان می‌توانند تاثیرگذار باشند.

نوبت‌گیری مریضان در شیخ‌الرئیس از ساعت یک بامداد

خلیلی بر حل مشکلات گردشگری سلامت تاکید کرد و افزود: در مجتمع‌های درمانی مانند شیخ الرئیس تبریز مردم از ساعت یک بامداد برای نوبت‌گیری معطل می‌شوند و در حال حاضر برخی بیماران کشورهای اطراف برای درمان به استان‌های دیگر می‌روند.
وی بر عرضه مستقیم صنایع دستی و ضرورت درآمدزایی این بخش تاکید کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی بازارچه‌های گردشگری در تبریز و استان تحولات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.
رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از رتبه برجسته تبریز در زمینه خلاقیت‌های گردشگری خبر داد و عنوان کرد: اپلیشکن معرفی تبریز به زبان انگلیسی تهیه شده و رونمایی می‌شود و اقدامات خوبی نیز در گذشته با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری انجام شده است.