امیر قلعه نویی سر مربی جدید تراکتور در اولین اقدام برای کنترل کردن جو تیم تراکتورسازی، تصمیم گرفت حمزه یونس را از فهرست تیمش کنار بگذارد. بی نظمی باشگاه در پرداخت حقوق این بازیکن گرانقیمت موجب بی نظمی او در جلسه های تمرینی شده و قلعه نویی نیز قصد ندارد از بازیکنی که خوب تمرین […]

13375355

امیر قلعه نویی سر مربی جدید تراکتور در اولین اقدام برای کنترل کردن جو تیم تراکتورسازی، تصمیم گرفت حمزه یونس را از فهرست تیمش کنار بگذارد.

بی نظمی باشگاه در پرداخت حقوق این بازیکن گرانقیمت موجب بی نظمی او در جلسه های تمرینی شده و قلعه نویی نیز قصد ندارد از بازیکنی که خوب تمرین نمی کند، در زمین مسابقه بهره ببرد.

خارج کردن گران‌ترین بازیکن لیگ از فهرست تیم تصمیم دشواری برای ژنرال بوده است. چرا که در سه بازی آخر با حضور تونی اولیویرا روی نیمکت، هیچ بازیکنی به جز حمزه موفق نشده برای تراکتورسازی گلزنی کند. حمزه، فصل فوق العاده ای را در تراکتور پشت سر نگذاشته اما همچنان بهترین گلزن فصل باشگاه به شمار می رود.

حالا برای اولین قربانی قلعه نویی در تراکتورسازی مشتری پیدا شده، آن هم یکی از رقیب های اصلی سرخپوشان تبریز در کسب هر دو جام.

مدیران استقلال که تاکنون خیری از خریدهای خارجی خود ندیده بودند حالا برای به خدمت گرفتن بازیکن گرانقیمت تراکتورسازی وسوسه شده اند و می خواهند او را به خدمت بگیرند.

پرویز مظلومی هم پس از اینکه قلعه نویی یونس را در اختیار باشگاه قرار داده است، از خرید او استقبال کرده و حالا باید از حمزه یونس به عنوان بازیکن اخراجی تراکتورسازی در نیم فصل و تنها خرید خارجی استقلال نام برد.

منبع: جام