صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی اطلاع شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت. وی ادامه داد: کار آگاهان با انجام تحقیقات و بررسی دقیق سرقت‌ها، موفق شدند فردی را شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی با کمک […]

صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی اطلاع شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: کار آگاهان با انجام تحقیقات و بررسی دقیق سرقت‌ها، موفق شدند فردی را شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی با کمک ماموران کلانتری ۱۸ تبریز، در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده، به بیش از ۵۶ فقره سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد و در این راستا دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه توسط این سارق از داخل خودروها ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم و دو مالخر نیز با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.