صخره ای به نام استقلال/ قلعه نویی میتواند هوادار را به ورزشگاه بیاورد؟
صخره ای به نام استقلال/ قلعه نویی میتواند هوادار را به ورزشگاه بیاورد؟

 اویاقلیق : تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در شرایطی یکشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی یکدیگر قرار میگیردند که این بازی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است تراکتور که در چند روز گذشته با تغییر و تحولاتی مواجه بوده و بعد از رفتن تونی عباسی مدیر عامل تراکتورسازی  […]

۸۱۳۷۵۱۰۵-۶۰۵۷۶۲۴ اویاقلیق : تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در شرایطی یکشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی یکدیگر قرار میگیردند که این بازی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است

تراکتور که در چند روز گذشته با تغییر و تحولاتی مواجه بوده و بعد از رفتن تونی عباسی مدیر عامل تراکتورسازی  سکان هدایت  این تیم را به امیر قلعه نوعی سپرده است.

قلعه نوعی که با تراکتورسازی در فصل ۹۰-۹۱ به نایب قهرمانی دست یافته است حال هواداران امید وار شده اند که تراکتور را بار دیگر در اوج ببینند.

اما در اولین تجربه قلعه نوعی در قامت سرمربیگری تراکتور سازی به صخره محکمی به نام مظلومی و استقلال صدر نشین برخورده است. قلعه نوعی که خود فصل پیش هدایت استقلال را در اختیار داشت و حتی با این تیم به قهرمانی رسیده است حال باید در مقابل این تیم بایستد .

البته این شاید برای قلعه نوعی بهتر باشد چون او تمامی نقطه ضعف و قدرت استقلال را به خوبی میشناسد و میتواند برگ برنده تراکتور برای این مسابقه نیز باشد علاوه بر آن بازیکنان تراکتور نیز انگیزه دو چندانی پیدا کرده اند تا ارزش های خود را به اثبات برسانند .

البته نباید از خط حمله طوفانی تیم مظلومی نیز به سادگی گذشت که با ۲۲ گل زده بهترین خط  حمله را بیین تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر در اختیار دارد .

با نگاهی به آمار میتوان به ناکامی ۹۹۸ روزه استقلال برای بردن تراکتور سازی اشاره کرد همچنین آخرین دیدار این دو تیم با برتری شیرین  ۴ بر ۱ تراکتور مقابل استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده است .

تراکتور اگر بتواند سه امتیاز این بازی را بدست آورد قام بلندی را برای رسیدن با بالای جدول برداشته است البته تراکتور برای این بازی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و البته اگر چه سینا عشوری بعد از مصدومیت در تمرین ها شرکت کرده است اما شاید قلعه نوعی راجب او ریسک نکند و او را برای بازی های آینده خود نگه دارد .از آن سوء مظلومی نیز میثم مجیدی مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد .

قضاوت این بازی حساس  نیز به قهرمانی سپرده شده است که بعد از این بازی از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد .

حال باید منتظر ماند و دید اولین تجربه قلعه نوعی در تراکتورسازی در این فصل با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید و آیا قلعه نوعی می تواند هوای سرد تبریز را با پیروزی تراکتورسازی گرم کند ؟! و هواداران را با ورزشگاه آشتی بدهد یا نه ؟!