مهاجم رئال مادرید با اعلام این که دلش برای آنچلوتی تنگ شده عنوان کرد توپ طلا جایزه پیچیده‌ای است و اگر او برنده آن شود، تعجب نخواهد کرد. به نقل از ساکرنت، کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. او در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری عنوان کرد هنوز نمی […]

مهاجم رئال مادرید با اعلام این که دلش برای آنچلوتی تنگ شده عنوان کرد توپ طلا جایزه پیچیده‌ای است و اگر او برنده آن شود، تعجب نخواهد کرد.

به نقل از ساکرنت، کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. او در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری عنوان کرد هنوز نمی داند که در آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد و حتی احتمال پیوستن به بارسلونا و تیم رقیب را رد نکرد. او عنوان کرد در فو‌تبا‌ل چیز قطعی وجود ندارد و به همین خاطر نمی‌تواند هیچ دری برای پیوستن به تیمی دیگر یا لیگی دیگر ببندد.

او درباره این موضوع گفت: کمی سخت است ولی باید پذیرفت در فو‌تبا‌ل چیزی قطعی وجود ندارد. حتی این که من یک روز برای بارسلونا نیز بازی کنم. ممکن است امکان پذیر شود یا برای تیم انگلیسی مثل منچستریونایتد. آینده بسیار پیچیده است و نمی‌توان درباره آن صحبتی کرد. هیچ چیز ۱۰۰ درصدی وجود ندارد و همان طور که قبلا گفتم، در فو‌تبا‌ل هیچ چیزی قطعی نیست. باید تاکید کنم که همه درها باز است. ممکن است فو‌تبا‌لم را در ر‌ئال‌ ماد‌رید به پایان برسانم. صادقانه بگویم که حتی نمی دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال‌ حاضر حتی فکر بازی در لیگ آمریکا را هم نمی‌کنم ولی این را می دانم که ممکن است جذابیت حضور در لیگ آمریکا باعث شود تا روزی در این لیگ نیز بازی کنم. شاید دو یا سه سال دیگر جور دیگری فکر کنم. به عنوان یک بازیکن حر‌فه‌ای ترجیح می‌دهم در زمان حال زندگی کنم. شرایط فعلی من خوب است و از حضور در ر‌ئال‌ ماد‌رید لذت می برم.

کریستیانو رونالدو تا سال ۲۰۱۸ با ر‌ئال‌ ماد‌رید قرارداد دارد و هنوز شایعات زیادی درباره ترک این تیم به گوش می‌رسد. هرچند رونالدو توانست برترین گلزن ر‌ئال‌ ماد‌رید شود ولی شایعات درباره او همچنان وجود دارد و از پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من و منچستریونایتد به عنوان گزینه‌های بعدی رونالدو در صورت جدایی از ر‌ئال‌ شنیده می‌شود.

رونالدو در ادامه گفت: هر چیزی شروعی دارد و یک پایانی. می دانم دورانم در ر‌ئال‌ یک روز به پایان می‌رسد و من برای آن روز آماده هستم.

او درباره حضور پرتغال در یورو ۲۰۱۶ نیز گفت: پرتغال هیچ وقت تیم مدعی در سطح قاره نبوده است و این طبیعی است. هیچ وقت به افتخار بزرگی دست نیافته‌ایم و مدعی قهرمانی محسوب نمی شویم ولی در فو‌تبا‌ل همیشه شگفتی‌هایی وجود دارد و هر چیزی می‌تواند رخ دهد. امیدوارم که این دفعه پرتغال بتواند عملکرد بسیار خوبی در یورو داشته باشد. تیم خوبی داریم. ۲۰ بازیکن خوب و آماده در ترکیب‌مان داریم و مربی خوبی مثل فرناندو سانتوس در تیم‌مان کار می‌کند. تمام ابزار لازم برای قهرمانی در یورو را داریم. در حال‌ حاضر باید فقط به حضور قدرتمند در مرحله گروهی فکر کنیم تا بتوانیم گام به گام پیش برویم.

مهاجم پرتغالی درباره حضورش در بین سه نامزد نهایی توپ طلای فو‌تبا‌ل جهان گفت: تعیین نمی‌کنم که چه کسی توپ طلا ببرد و این واضح است. این جایزه مثل کفش طلا نیست که هر بازیکنی بیشتر گل بزند به آن می‌رسد. توپ طلای فو‌تبا‌ل جهان بر طبق آمار به بازیکنی داده نمی‌شود و تنها رای در آن تاثیر گذار است. به همین خاطر پیچیدگی زیادی دارد. بعضی وقت‌ها مردم به عملکرد چند ماه قبلتان نگاه نمی‌کنند و فقط به چند بازی اخیرتان نگاه می‌کنند. فکر نمی‌کنم اگر من برنده توپ طلا شوم شگفتی خواهد بود. من به طور فردی فصل خیلی خوبی داشتم و از نظر آمادگی بهترین فصل فو‌تبا‌لی‌ام بود ولی از نظر قهرمانی خیر. قطعا خیر. هر کس که توپ طلا را ببرد با شایستگی برده است.

مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید درباره عملکرد ضعیف این تیم در یکی دو ماه گذشته نیز گفت: قبول دارم که ر‌ئال‌ ماد‌رید ثباتش را از دست داده است. هر روز تمرین می‌کنیم تا هو‌اد‌ا‌ران ر‌ئال‌ ماد‌رید خوشحال شوند. وقتی توفان می‌آید، بعد از آن آرامش برقرار می شود. فقط امیدوارم که ما به آن آرامش رسیده باشیم. ما بعد از شکست برابر بارسلونا پنج بازی پی در پی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در بازی برابر کادیس به دلیل اتفاقات غیر فو‌تبا‌لی حذف شدیم. اعتماد به نفس گذشته را دارم و مثل قبل عملکردم را حفظ کرده‌ام.

او درباره بازنشستگی‌اش نیز گفت: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم. در حال‌ حاضر بسیار قوی و سریع هستم. حتی سریع‌تر خیلی از بازیکنان ۲۱ و ۲۲ ساله و امیدوارم که این شرایط همچنان ادامه داشته باشد.

رونالدو زیر نظر آنچلوتی توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. او درباره این مربی ایتالیایی گفت: آنچلوتی مربی فوق‌العاده‌ای است. اوایل که به رئال آمده بود فکر می‌کردم آدم خشکی است که نمی‌توان خیلی با او صحبت کرد. یک جور آدم مغرور ولی او دقیقا برعکس بود. آنچلوتی انسان بسیار خوب و بسیار حساس است. او هر روز با بازیکنان صحبت می‌کرد و با ما می خندید. دوست دارم که هر فو‌تبا‌لیستی تجربه کار با کارلتو را داشته باشد چراکه او انسان فوق‌العاده‌ای است. خیلی دلم برایش تنگ شده است. با او افتخارات زیادی را کسب کردیم و امیدوارم که یک روز دیگر با او کار کنم ولی در حال‌ حاضر با مربی جدید نیز خوب هستیم و خوشحالم.

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۸ با رکورد ۸۰ میلیون پوند از منچستریونایتد به ر‌ئال‌ ماد‌رید پیوست و در این تیم با پنج مربی مختلف کار کرد.

او درباره این موضوع گفت: باید در رئال ثبات برقرار باشد. این درست نیست که هر سال یک مربی به تیم اضافه شود و شیوه مختلف خودش را به تیم بیاورد و دوباره بعد از یک سال همه چیز تغییر کند. متاسفانه بازار همین است و هر سال بازیکنان جدید و مربیان جدیدی به تیم اضافه می‌شوند که به نظرم درست نیست. ترجیح می‌دهم که با یک مربی چندین سال کار کنیم تا این که هر سال یک مربی داشته باشیم. با مربیان زیادی کار کردم که اکثرا شیوه‌های متفاوتی داشتند تا یک مربی سازگار می‌شدیم او عوض می‌شد که این درست نیست.

منبع: ایسنا