ه گزارش خبرآنلاین، کاندیداتوری یادگار امام برای انتخابات مجلس خبرگان در حالی از سوی برادرش اعلام شد که پیش تر برخی از چهره های سیاسی ورود او به قدرت را در تضاد با اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان کرده بودند که نمی خواست مردم احساس کنند قدرت در جمهوری اسلامی موروثی است. در برابر […]

ه گزارش خبرآنلاین، کاندیداتوری یادگار امام برای انتخابات مجلس خبرگان در حالی از سوی برادرش اعلام شد که پیش تر برخی از چهره های سیاسی ورود او به قدرت را در تضاد با اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان کرده بودند که نمی خواست مردم احساس کنند قدرت در جمهوری اسلامی موروثی است.

در برابر برخی دیگر از چهره های سیاسی به حضور او اصرار دارند و سید حسن خمینی را سرمایه ای می دانند که نباید از بهره بردن از او غفلت کرد.

حالا صفحه اینستاگرامی که با نام پدر مرحوم سید حسن یعنی حجت الاسلام والمسلمین احمد خمینی فعالیت می کند، جمله ای را منتشر کرده که به نظر می رسد پاسخی به منتقدان کاندیداتوری نوه امام باشد. در این تصویر نوشته شده است: آیا می دانستید یادگار امام (مرحوم حاج احمد آقا) در دومین دوره مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم تهران عضویت داشته است؟