تجمع مردم تبریز مقابل کنسولگری آذربایجان
تجمع مردم تبریز مقابل کنسولگری آذربایجان

“یا حسین، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هر که با آل علی در افتد ور افتد، نه سازش نه تسلیم  نبرد با آمریکا، شهیدان زنده اند الله اکبر، حزب الله اویاخدی انقلابا دایاخدی، هیهات منا الذله و …”  از جمله شعارهایی بودند که مردم غیور تبریز در محکومیت حوادث اخیر […]

۷۶۳۸۴“یا حسین، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هر که با آل علی در افتد ور افتد، نه سازش نه تسلیم  نبرد با آمریکا، شهیدان زنده اند الله اکبر، حزب الله اویاخدی انقلابا دایاخدی، هیهات منا الذله و …”  از جمله شعارهایی بودند که مردم غیور تبریز در محکومیت حوادث اخیر جمهوری آذربایجان در جریان منطقه نارداران این کشور سر دادند.

تعدادی از مردم مومن و حسینی تبریز با در دست داشتن پرچم های هیهات های حسینی، حمایت خود را از شیعیان جمهوری آذربایجان به نمایش گذاشتند.

یک استاد دانشگاه  در این مراسم گفت: بیداری مسلمانان، دشمنان را به دست و پا انداخته است.

محمدعلی متفکر آزاد ابزار کرد: ملت آذربایجان، در طول تاریخ سربلند بوده و با عزت و سربلندی زندگی کرده است.

به گفته وی، دشمنان و بدخواهان اسلام به انحاء مختلف همچون سکولاریسم، قومیت گرایی، ناسیونالیسم و  … در صدد جلوگیری از نفوذ و گسترش اسلام بوده و هستند.

وی بر لزوم حفظ وحدت میان مسلمانان تاکید و اظهار کرد: نباید فریب توطئه های دشمنان را بخوریم. دشمن با تشکیل داعش و گروهک های تروریستی در صدد این است که مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و زمینه حیات غده سرطانی اسراییل را بیش از پیش فراهم کند.

گفتنی است؛ بعد از اتمام این تجمع قانونی، نماز جماعت در مقابل سرکنسولگری جمهوری آذربایجان اقامه و پس از اقامه نماز، مراسم عزاداری نیز برگزار شد.

منبع: ایسنا