در زمان کنونی مشکل اصلی کارخانه فولاد سهند غرب، مشکل مدیریتی است.
در زمان کنونی مشکل اصلی کارخانه فولاد سهند غرب، مشکل مدیریتی است.

احمد محمدزاده، روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان عجب شیر با تاکید براینکه کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضل های محیط کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل است، افزود: با تعامل منطقی میان کارفرما و پیمانکار می توان مشکل مطالبه های این قشر را حل کرد. وی اظهارکرد: کارگران به عنوان تولید کننده […]

احمد محمدزاده، روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان عجب شیر با تاکید براینکه کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضل های محیط کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل است، افزود: با تعامل منطقی میان کارفرما و پیمانکار می توان مشکل مطالبه های این قشر را حل کرد.
وی اظهارکرد: کارگران به عنوان تولید کننده های واقعی در عرصه اقتصادی، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنان از دغدغه های اصلی این کمیسیون است که باید دراین راستا تلاش دوچندانی از سوی مسئولان انجام شود.
سرپرست حوزه امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: تا ۲۰ روزکاری آینده وضعیت بیش از ۳۷۰ نفر از کارگران و معوقه های کارخانه فولاد سهند غرب در عجب شیر مشخص می شود.
محمدزاده، با تاکید بر اینکه عدم حمایت بانک های خصوصی از بخش خصوصی و سوء مدیریتی باعث تعطیلی برخی کارخانه ها می شود، ادامه داد: کارفرمای کارخانه فولاد سهند غرب در عجب شیر تا ۲۰ روزکاری فرصت دارد تا وضعیت خود را مشخص کند در غیر این صورت طبق قانون اقدام می شود.
وی، با بیان اینکه حمایت دولت در امنیت حاکم بر جامعه موثراست، گفت: دولت یازدهم درتلاش برای حل مشکلات کارخانه ها بوده و در صورت سوء مدیریتی در کارخانه هایی که معوق بیش از حد دارند، طبق قوانین با آنان برخورد می شود.
فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه با ابراز نگرانی از وضعیت کارخانه فولاد سهند غرب، وضعیت کنونی این کارخانه را با توجه به معوقه های بانکی و بدهی های زیاد، بحرانی دانست و از مدیریت این کارخانه خواستار ارایه برنامه روشن و بهبود شرایط فعلی کارخانه شد.
ابراهیم طاهری، با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مشکل اشتغال در این شهرستان لازم و ضروری است، افزود: کمبود نقدینگی موجب تعطیلی واحدهای صنعتی عجب شیر شده است.
وی از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط خواست موانع و مشکل های نقدینگی و معوقه های حقوق و دستمزد کارگران واحدهای تولیدی از جمله کارخانه های فولاد سهند غرب را بررسی و پیگیری کرده و تا ۲۰ روز کاری آینده گزارشی ارایه کنند.