دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ شب گذشته یک میلیون و ۱۳۶ هزار زائر ایرانی در مجموع به کشور بازگشتند، گفت: هنوز حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار ایرانی در خاک عراق هستند. آخرین آمار بازگشت زائران ایرانی اباعبدالله(ع) به کشور را اعلام کرد و گفت: در روز گذشته ۲۵۸ هزار زائر […]

دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ شب گذشته یک میلیون و ۱۳۶ هزار زائر ایرانی در مجموع به کشور بازگشتند، گفت: هنوز حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار ایرانی در خاک عراق هستند.

آخرین آمار بازگشت زائران ایرانی اباعبدالله(ع) به کشور را اعلام کرد و گفت: در روز گذشته ۲۵۸ هزار زائر دیگر از مرزهای سه گانه به کشور بازگشتند که در مجموع تا پایان شب گذشته یک میلیون و ۱۳۶ هزار زائر ایرانی وارد کشور شدند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: از این میان ۶۷ درصد ورودی ها از مرز مهران، ۱۶ درصد مرز شلمچه، ۱۳ درصد مرز چذابه و ۴ درصد از مرزهای هوایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از زوار که در زمان خروج از کشور، از مرزهای چذابه و شلمچه رفته بودند در زمان بازگشت از مرز مهران استفاده کرده اند، افزود: امروز بازهم موجی از بازگشت ها را شاهد خواهیم بود ولی این موج نسبت به روز گذشته کمتر است.

آقابابایی تصریح کرد: هم اکنون حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار ایرانی در خاک عراق هستند که پیش بینی می کنیم حدود ۲۰۰ هزار نفر آنها امروز به کشور بازگردند و بقیه زوار تا ۲۸ صفر که ویزای انها اعتبار دارد به مرور به کشور وارد شوند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین خاطر نشان کرد که تاکنون آمار امروز جمع آوری نشده است.

منبع: فارس