تونی خواستار جدایی از تراکتور شد
تونی خواستار جدایی از تراکتور شد

سعید عباسی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با تونی داشتیم وی اعلام کرد «از شرایطی که دارد، خسته شده است» و تمایل به جدایی از تیم تراکتورسازی دارد و قرار شد شرایط جدایی خود را به صورت مکتوب ارائه دهد. وی گفت: به جز مشکلات خانوادگی، مسائل حاشیه‌ای نیز تا حدودی در تصمیم‌گیری تونی تاثیرگذار […]

غفسعید عباسی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با تونی داشتیم وی اعلام کرد «از شرایطی که دارد، خسته شده است» و تمایل به جدایی از تیم تراکتورسازی دارد و قرار شد شرایط جدایی خود را به صورت مکتوب ارائه دهد.

وی گفت: به جز مشکلات خانوادگی، مسائل حاشیه‌ای نیز تا حدودی در تصمیم‌گیری تونی تاثیرگذار بوده و روز گذشته اعلام کردند که احتمال جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی است و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد جدایی وی تصمیم خواهد گرفت و جدایی تونی از تیم تراکتورسازی منوط به نظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد گزینه‌های مربیگری تیم تراکتورسازی گفت: سه مربی بومی به نام‌های «رسول خطیبی»، «غلامرضا باغ‌آبادی» و «احد شیخ‌لاری» و دو مربی که در لیگ برتر نتیجه گرفته‌اند به نام‌های «حسین فرکی» و «امیر قلعه‌نویی» مطرح هستند و قرار است ابتدا در مورد تونی به جمع‌بندی کامل رسیده و سپس به بررسی این گزینه‌های بپردازیم.