پزشک گروه اعزامی مراغه به کربلا بر اثر تصادف جان باخت
پزشک گروه اعزامی مراغه به کربلا بر اثر تصادف جان باخت

علی جنتی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه پزشکی سوم آذر برای ارایه خدمات به زائران حرم حسینی به کربلا اعزام شده بودند که روز گذشته اتوبوس حامل آن ها در مسیر سامرا به کربلا دچار سانحه شد. وی اظهار کرد: دراین سانحه دکتر نرمیه شهپوری پزشک عمومی، جان […]

علی جنتی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه پزشکی سوم آذر برای ارایه خدمات به زائران حرم حسینی به کربلا اعزام شده بودند که روز گذشته اتوبوس حامل آن ها در مسیر سامرا به کربلا دچار سانحه شد.
وی اظهار کرد: دراین سانحه دکتر نرمیه شهپوری پزشک عمومی، جان خود را از دست داد و ۱۲ نفر نیز مصدوم شدند که هم اکنون پنج نفر از این گروه پزشکی در بیمارستان بستری هستند و وضعیت آنان خوب گزارش شده است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه با تسلیت این حادثه به جامعه پزشکی یادآور شد: هفت تن از سانحه دیدگان نیز به صورت سرپایی مداوا شده و از بیمارستان ترخیص شده اند.
جنتی ادامه داد: تمامی حادثه دیدگان روز پنج شنبه به کشور باز می گردند و جسد مرحومه شهپوری نیز روز یکشنبه هفته آینده به کشور منتقل می شود.
گروه پزشکی مراغه به عنوان نخستین گروه پزشکی آذربایجان شرقی به منظور ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی روز سه شنبه از این شهرستان به مسیر پیاده روی زائران تا کربلای معلی اعزام شد.
این گروه شامل سه پزشک عمومی و متخصص و ۲۲ کادر پزشکی بوده که طبق برنامه باید از سوم تا ۱۳ آذر به زایران پیاده حرم امام حسین (ع) خدمات ارایه می کردند.