تبلیغات زودرس کاندیداها ممنوع بوده و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف انتخاباتی است و پیگرد قانونی دارد.
تبلیغات زودرس کاندیداها ممنوع بوده و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف انتخاباتی است و پیگرد قانونی دارد.

ظفر محمدی بعد از ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه با بیان اینکه روسا و کارکنان اداره‌ها مجریان انتخابات هستند، اظهار داشت: تلاش برای برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم وظیفه برگزارکنندگان انتخابات مجلس و خبرگان است. وی در ادامه با بیان اینکه فصل سرما در راه است از روسای ادارات و نهادهای […]

ظفر محمدی بعد از ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه با بیان اینکه روسا و کارکنان اداره‌ها مجریان انتخابات هستند، اظهار داشت: تلاش برای برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم وظیفه برگزارکنندگان انتخابات مجلس و خبرگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه فصل سرما در راه است از روسای ادارات و نهادهای دولتی خواست پیگیر اعتبارات اختصاص یافته برای طرح‌های عمرانی شهرستان مراغه باشند.

محمدی افزود: امسال ۱۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارت استانی برای طرح‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه در ادامه، خواستار تجهیز اداره‌ها و نهادهای دولتی مراغه به دوربین‌های مدار بسته و تجهیزات امنیتی شد.

محمدی افزود: بازرسی‌های انجام گرفته از اداره‌ها نشان می‌دهد بیشتر آنها از نظر امنیتی مشکل دارند.

وی از کمبود عابر بانک در شهر مراغه انتقاد کرد و افزود: مردم در روزهای تعطیل برای استفاده از عابر بانک‌ها مشکل دارند.

خبرگزاری فارس