تسریع در اتمام عملیات‌اجرایی باندشمالی اتوبان پاسداران و آغاز بهسازی باندجنوبی
تسریع در اتمام عملیات‌اجرایی باندشمالی اتوبان پاسداران و آغاز بهسازی باندجنوبی

صادق نجفی در این بازدید از نزدیک، در جریان پیشرفت مراحل اجرایی این پروژه قرار گرفت و ضمن ابراز رضایت از پیشرفت و نحوه اجرای پروژه، گفت: با توجه به نقش مسیر اتوبان پاسداران در تبادل ترافیک شمال شهر و تعداد خودروهایی که روزانه از این مسیر در حال عبور هستند، لازم است که در […]

یرییصادق نجفی در این بازدید از نزدیک، در جریان پیشرفت مراحل اجرایی این پروژه قرار گرفت و ضمن ابراز رضایت از پیشرفت و نحوه اجرای پروژه، گفت: با توجه به نقش مسیر اتوبان پاسداران در تبادل ترافیک شمال شهر و تعداد خودروهایی که روزانه از این مسیر در حال عبور هستند، لازم است که در اتمام هرچه سریعتر عملیات بهسازی آن، نهایت تلاش  و اهتمام بکار برده شود.

وی افزود: امیدواریم با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی ضلع شمالی، بتوانیم بهسازی و مقاوم سازی ضلع جنوبی را نیز به زودی آغاز کنیم.

شهردار تبریز در پایان تاکید کرد: بلافاصله پس از پایان ضلع شمالی، عملیات مقاوم سازی، بهینه سازی و آسفالت ضلع جنوبی اتوبان پاسداران نیز وارد فاز اجرایی خواهد شد.

 نجفی اظهار امیدواری کرد تا پایان نیمه اول سال آینده، عملیات بهسازی این اتوبان تکمیل شود.

گفتنی است پروژه مقاوم سازی و بهینه سازی ضلع شمالی اتوبان پاسداران، سال گذشته در۵ فاز و با ستفاده از آخرین تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن موتوری، آغاز شد وعلاوه بر زیرسازی اصولی و نوسازی آسفالت، احداث کانال های هدایت آبهای سطحی نیز در این مسیر انجام گرفت.

در این بازدید، جعفرمدبر، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز، عبداله پور، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز و غنی زاده، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، دکتر نجفی را همراهی کردند.