اجرای برنامه‌های مناسبتی اربعین در زینبیه اعظم زنجان
اجرای برنامه‌های مناسبتی اربعین در زینبیه اعظم زنجان

فرید احدیان اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی برنامه‌های مختلفی در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که شامل سخنرانی، مداحی و خدمت‌رسانی در کربلاست. وی با اشاره به اینکه در همین راستا از روز شنبه هفته جاری مراسم عزاداری در زینبیه اعظم زنجان در حال برگزاری است، تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۲۱ شب […]

۱۱۲فرید احدیان اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی برنامه‌های مختلفی در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که شامل سخنرانی، مداحی و خدمت‌رسانی در کربلاست.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا از روز شنبه هفته جاری مراسم عزاداری در زینبیه اعظم زنجان در حال برگزاری است، تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۲۱ شب آغاز و در قالب سخنرانی و مداحی توسط استاد غلامرضا عینی‌فرد ادامه پیدا می‌کند.

 مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی در زینبیه اعظم زنجان تا ۲۸ صفر ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: در روز اربعین نیز دسته عزاداری از ساعت ۱۴ عصر برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه به همین مناسبت در کربلا نیز موکب مربوط توسط زینبیه اعظم زنجان دایر خواهد شد، اظهار کرد: در این راستا ۲۲ نفر از خادمان زینبیه اعظم زنجان برای خدمت‌رسانی به منطقه‌ای که زنجانی‌ها موکب دارند، اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در زینبیه اعظم زنجان طی ۱۰ روز نخست ماه محرم اضافه کرد: مراسم عزاداری این مسجد از همان روز نخست محرم و هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برگزار شد.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه سخنران مراسم عزاداری سیدیعقوب موسوی است، افزود: همچنین هر روز مراسم سینه‌زنی و مداحی در زینبیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش فارس، از جمله برنامه‌های اجرایی در زینبیه اعظم زنجان مراسم اعلان عزا در آغاز ماه محرم، مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س)، همایش رهروان زینبی با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، برگزاری مراسم شب قدر و… است.

منبع:فارس