صدور بخشنامه‌ وزارت کشور برای بودجه‌نویسی شوراها در سال ۹۵
صدور بخشنامه‌ وزارت کشور برای بودجه‌نویسی شوراها در سال ۹۵

شهرام دبیری با اعلام اینکه بخشنامه‌ای از طرف وزارت کشور در خصوص سیاست‌ها و راهبردهای تنظیم بودجه سال ۹۵ ابلاغ شده است، اظهار داشت: وزارت کشور در خصوص بودجه ۹۵ بخشنامه‌ای صادر کرده است که در این بخشنامه سیاست‌ها و راهبردهای خوبی برای بودجه‌ریزی آمده است. رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه بودجه […]

شهرام دبیری با اعلام اینکه بخشنامه‌ای از طرف وزارت کشور در خصوص سیاست‌ها و راهبردهای تنظیم بودجه سال ۹۵ ابلاغ شده است، اظهار داشت: وزارت کشور در خصوص بودجه ۹۵ بخشنامه‌ای صادر کرده است که در این بخشنامه سیاست‌ها و راهبردهای خوبی برای بودجه‌ریزی آمده است.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده با تجمیع نظرات اعضای شورا و کارشناسان به صورت منطقی نوشته می‌شود، افزود: همکاری و هم‌اندیشی شورا و شهرداری در بودجه نویسی در کنار تجمیع نظرات تمام اعضای شورا در این امر تضمین‌کننده تحقق اهداف بودجه سال آینده شهر خواهد بود.

وی با درخواست از اعضای شورای شهر تبریز در خصوص اعلام نظرات خود در خصوص بودجه سال آینده شهر گفت: برای تنظیم بودجه سال آینده روسای کمیسیون‌های شورا با تجمیع نظرات اعضای شورا و ارائه آن نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

دبیری همچنین با اشاره به دهم آذر روز جهانی ایدز گفت: نباید مسئله مهم ایدز را فراموش کرد این بیماری و معضل ریشه‌کن نشده است و باید همگان نهایت تلاش خود را برای ریشه‌کنی ایدز در جامعه انجام دهیم.

دکتر دبیری ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی امروز با توانایی بالایی که دارد ضامن امنیت کشتی‌های تجاری ما در سطح آب‌های آزاد جهان است.

دبیری در پایان ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان به روز مجلس اشاره نمود و ابراز داشت: روز مجلس یادآور رشادت‌ها و مبارزات انسان‌های بزرگی است که آیت‌الله مدرس یکی از آنهاست و یاد ایشان را گرامی می‌داریم.