جدال سخت شاگردان کمالوند و استیماچ در تبریز
جدال سخت شاگردان کمالوند و استیماچ در تبریز

هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در حالی برگزار می شود که شاگردان فراز کمالوند در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف سپاهان می روند.   گسترشی ها در حالی مقابل زردپوشان اصفهانی بازی می کنند که هفته گذشته با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شدند و نوار پنج هفته ای شکست ناپذیری‌شان پاره شد. […]

۷۵۷۵۰هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در حالی برگزار می شود که شاگردان فراز کمالوند در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف سپاهان می روند.

 

گسترشی ها در حالی مقابل زردپوشان اصفهانی بازی می کنند که هفته گذشته با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شدند و نوار پنج هفته ای شکست ناپذیری‌شان پاره شد.

 

تیم سپاهان نیز پس از تغییر در کادر فنی خود، هفته گذشته موفق شدند نفت تهران را با حساب دو بر یک شکست داده و با روحیه خوبی گام در تبریز بگذارند.

 

سپاهان هم اکنون با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و آبی پوشان تبریزی با ۱۷ امتیاز، هشتم هستند؛ بنابراین پیروزی شاگردان کمالوند در این مسابقه خانگی، می تواند وضعیت این تیم را در جدول بسیار بهتر کند.

 

حال با وجود تغییرات در نیمکت تیم سپاهان اصفهان، این تیم با شوک خوبی روبرو شده و به نظر می رسد کار گسترش فولاد در خانه بسیار سخت باشد؛ هر چند که گسترش فولاد در این فصل نشان داده که با بازیکنان با تجربه خود، می تواند دست به کارهای بزرگ بزند.

 

دیدار بین دو تیم، از ساعت ۱۵ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز آغاز می شود و حمید حاج ملک این مسابقه را به همراه مهدی الوندی، حمید غمزه و سعید شمس قضاوت می کند.