کمالوند:به دنبال ۳ امتیاز از سپاهان هستیم
کمالوند:به دنبال ۳ امتیاز از سپاهان هستیم

فراز کمالوند ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: حریف مدافع عنوان قهرمانی است و تیمی سرسخت بوده و با توجه به اینکه جام حذفی را از دست داده است، تمرکزش را روی لیگ برتر کرده تا بتواند عنوان قهرمانی خود را تکرار کند. وی گفت: ما نیز […]

فراز کمالوند ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: حریف مدافع عنوان قهرمانی است و تیمی سرسخت بوده و با توجه به اینکه جام حذفی را از دست داده است، تمرکزش را روی لیگ برتر کرده تا بتواند عنوان قهرمانی خود را تکرار کند.
وی گفت: ما نیز تیم گسترش فولاد بوده و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و اگر بازیکنان تیم دستورات تاکتیکی‌مان را اجرا کنند پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: خوشبختانه در این بازی نه بازیکن مصدوم داریم و نه محروم و تمامی بازیکنانمان را در این بازی در اختیار داریم.
کمالوند گفت: بازی ما با تراکتورسازی همزمان نبوده و این فرصت برای هواداران تبریزی است که با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم ما بپردازند و باید عنوان کنم که حمایت هواداران را در این بازی نیاز داشته و امیدواریم استقبال خوبی از بازی ما برابر مدافع عنوان قهرمانی صورت گیرد.
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۵ فردا تیم گسترش فولاد تبریز میزبان این سپاهان اصفهان است.
سپاهان با ۲۰ امتیاز در جای چهارم و گسترش فولاد با ۱۷ امتیاز تیم هشتم جدول رده‌بندی بوده و فردا به دنبال ارتقا موقعیت خود هستند.