حمایت از بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد و صنعت آذربایجان‌شرقی
حمایت از بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد و صنعت آذربایجان‌شرقی

احمد محمدزاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل گمرک سهلان، با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌های موجود در گمرک باعث خوشحالی و سربلندی است، اظهار داشت: همه ما در این استان به صورت گروهی در کنار هم برای خدمت به مردم و توسعه استان هم پیمان شده‌ایم. وی با تاکید بر اینکه […]

احمد محمدزاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل گمرک سهلان، با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌های موجود در گمرک باعث خوشحالی و سربلندی است، اظهار داشت: همه ما در این استان به صورت گروهی در کنار هم برای خدمت به مردم و توسعه استان هم پیمان شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه از فرصت‌های موجود برای رفع کاستی‌ها و کمبودها باید استفاده شود، افزود: اگر با همکاری و همدلی برای انجام امور اقدام کنیم قطعا شاهد اتفاقات خوبی برای توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

محمدزاده با اشاره به مدیریت بنگاه‌های کشور در طول هشت سال دفاع مقدس و بیش از سی سال دوران تحریم‌های ظالمانه، اضافه کرد: مدیران کمتر کشوری این شرایط را تجربه کرده‌اند، امروز این دوران به عنوان کلاس و کارگاه آموزشی مدیریت دوران تحریم، برای مدیران بنگاه‌های ما تلقی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط پساتحریم تاثیر مدیریت خوب برای پیشرفت در این شرایط، خاطرنشان کرد: ما در استان شاهد این هستیم که همه مسئولان به کمک همدیگر آمده‌اند تا استان را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنند و با توجه به تجربیات دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه، مدیران باید به خوبی بتوانند کار کنند.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت از بخش خصوص، ادامه داد: رسیدن به مراتب بالاتر با همدلی و همکاری امکان‌پذیر است و برای توسعه اقتصاد و صنعت استان باید از بخش خصوصی حمایت شود.

محمدزاده در ادامه با تاکید بر بحث اجرای قانون در همه امور، تصریح کرد: قانون بر همه چیز اولویت دارد و همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و البته در مقابل آن نیز باید اجرای قانون را مطالبه کرده و به صورت جدی دنبال کنیم.

در ادامه این بازدید علی‌اصغر عباس‌زاده مدیرکل جدید گمرک سهلان، گزارشی از عملکرد این اداره در ۸ ماهه اول سال جاری ارایه کرد.