اعزام نخستین گروه پزشکی ازمراغه برای ارایه خدمات به زائران حرم حسینی اعزام شدند
اعزام نخستین گروه پزشکی ازمراغه برای ارایه خدمات به زائران حرم حسینی اعزام شدند

این گروه شامل سه پزشک عمومی و متخصص و ۲۲ کادر پزشکی بوده که از سوم تا ۱۳ آذر به زایران پیاده حرم امام حسین (ع) خدمات ارایه می کنند. سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه در آیین بدرقه آنان گفت: این گروه شامل ۱۴ پزشک و کادر پزشکی خانم و ۹ […]

این گروه شامل سه پزشک عمومی و متخصص و ۲۲ کادر پزشکی بوده که از سوم تا ۱۳ آذر به زایران پیاده حرم امام حسین (ع) خدمات ارایه می کنند.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه در آیین بدرقه آنان گفت: این گروه شامل ۱۴ پزشک و کادر پزشکی خانم و ۹ نفر پزشک آقا هستند که با هماهنگی ستاد عتبات عالیات کشور اعزام شدند.
علی جنتی، افزود: این گروه به همت بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در مدت ۱۰ روزه بین مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی به زائران خدمات ارایه می کنند.
وی اظهار کرد: نقش آفرینی در مراسم های ائمه اطهار (ع) از نعمت های خداوند برای برای جامعه پزشکی است.
مجوز فعالیت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه در سال ۱۳۶۹ از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ و در سال ۱۳۹۱ با ادغام شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه تغییر یافت.
این دانشکده در سال ۱۳۹۳از دانشگاه علوم پزشکی تبریز جدا شده و هم اکنون به صورت مستقل زیر نظر وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی اداره می شود.
این دانشکده به عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی این شهرستان در زمینی به مساحت ۸۵ هکتار و با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع فعالیت می کند.