مهم ترین ویژگی بسیج فعالیت در عرصه های مختلف است
مهم ترین ویژگی بسیج فعالیت در عرصه های مختلف است

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز شنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج افزود: ایثارگری، ظلم ستیزی، علم اندوزی، زهد و قناعت، عدالت خواهی و اطاعت آگاهانه و تلاش برای توسعه تعالی کشور از دیگر ویژگی های بسیج است. وی اظهارکرد: هفته بسیج دراین شهرستان همزمان با سراسر کشور با شعار […]

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز شنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج افزود: ایثارگری، ظلم ستیزی، علم اندوزی، زهد و قناعت، عدالت خواهی و اطاعت آگاهانه و تلاش برای توسعه تعالی کشور از دیگر ویژگی های بسیج است.
وی اظهارکرد: هفته بسیج دراین شهرستان همزمان با سراسر کشور با شعار ‘ بسیج دست قدرت خداست ‘ شروع شده و در آن حدود یکصد برنامه در۴۴ عنوان مختلف اجرا می شود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: برنامه های سال جاری در سه محور تقویت روحیه استکبار ستیزی (ایستادگی و مقاومت)، تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و حرکت در توسعه کشور، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج برگزار می شود.
شالچی زاده ادامه داد: این برنامه ها در راستای معرفی فرهنگ بسیج و تقویت روحیه استکبارستیزی و ایجاد آمادگی های لازم دفاعی و فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای نرم و سخت دشمنان اجرا می شود.
وی گفت: تقویت روحیه استکبارستیزی، تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج درتحقق آن و نمایش اقتدار و آمادگی بسیجی ها درقالب بسیج اقشار مختلف، از جمله رویکردهای اساسی در برنامه های هفته بسیج امسال است.
شالچی زاده اظهارداشت: حضور با شکوه درنمازهای جمعه، برگزاری زیارت های عاشورا در حوزه ها و پایگاه ها و مساجد ، دیدار با خانواده های شهدا و برگزاری نشست های روشنگری با محوریت جنگ نرم و دجال واره از جمله برنامه های فرهنگی بسیج در این هفته است.
وی، بازدید و بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی، غبار روبی مزار شهدا، حضورگسترده و منسجم درآیین سالروز تشکیل بسیج، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، ویزیت رایگان پزشکی و برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی را ازبرنامه های هفته بسیج این شهرستان اعلام کرد.