هفتمین عضو شورای شهر مرند نیز دستگیر شد/ توضیحات فرمانده سپاه درباره روند دستگیری ها
هفتمین عضو شورای شهر مرند نیز دستگیر شد/ توضیحات فرمانده سپاه درباره روند دستگیری ها

به دنبال دستگیری شش نفر از اعضای شورای ۱۱ نفری مرند شامگاه شنبه، امروز هفتمین عضو شورای ۱۱ نفره شهر مرند بازداشت شدند. این عضو بازداشت شده سابقه عضویت در دوره های قبلی شورای شهر مرند را در کارنامه خود دارد. پیش از این ۳۰ نفر شامل شهردار مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری و نیز […]

به دنبال دستگیری شش نفر از اعضای شورای ۱۱ نفری مرند شامگاه شنبه، امروز هفتمین عضو شورای ۱۱ نفره شهر مرند بازداشت شدند.

این عضو بازداشت شده سابقه عضویت در دوره های قبلی شورای شهر مرند را در کارنامه خود دارد.

پیش از این ۳۰ نفر شامل شهردار مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری و نیز تنی چند از اعضای شورای مرند به اتهام تخلفات مالی در رابطه با پرونده شهرداری مرند بازداشت شده بودند.

فرمانده سپاه مرند دیروز در نشست خبری خود با رسانه های مرند گفت: بنده و همکاران هرگز راضی نیستیم حتی یک شهروند در مسائل و مشکلات گرفتار شود و با توجه به اینکه به نظام قضائی کشور بسیار اعتماد داریم مطمئنا پرونده و اتهامات بازداشت شدگان بطور دقیق بررسی میگردد.

وی افزود: در این موضوع اطلاعات سپاه استان پیرو حکم دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل کرده است و افراد متهم را تحویل مراجع قضایی داده است و امیداواریم بررسی ها عدم تخلف و جرم این عزیزان را اثبات کند اما نظام اسلامی در مقابله با افرادی که دچار تخلفاتی شوند قاطعانه برخورد میکند.

سرهنگ قهرمانزاده خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی اولا شهروندان احیاناً نباید نگران ایجاد خلل در خدمات رسانی باشند چرا که نبود اشخاص هیچ خللی در روند خدمات رسانی بوجود نخواهد آورد و رسانه ها نیز در آرامش شهر نقش و وظیفه مهمی دارند.

گفته می شود موج دستگیری ها احتمالا برخی مدیران دولتی را نیز  در بر خواهد گرفت.