پزشکیان: اجازه نمی دهم آتا سنتر پا بگیرد/ استاندار: با توسعه استان مخالفت نکنید
پزشکیان: اجازه نمی دهم آتا سنتر پا بگیرد/ استاندار: با توسعه استان مخالفت نکنید

پروژه آتاسنتر توسط محمد رضا زنوزی ساخته می شود و فعالان اقتصادی و صنعتی استان در این زمینه موضعگیری منفی دارند و به نحو مختلف با آن مخالفت کرده اند. مسعود پزشکیان درباره ی تغییر کاربری بنیان دیزل و تبدیل آن به مجموعه ی آتا سنتر واکنش نشان داد و گفت: اجازه نمی دهم آتا […]

pezeshkian-jabarzadehپروژه آتاسنتر توسط محمد رضا زنوزی ساخته می شود و فعالان اقتصادی و صنعتی استان در این زمینه موضعگیری منفی دارند و به نحو مختلف با آن مخالفت کرده اند.
مسعود پزشکیان درباره ی تغییر کاربری بنیان دیزل و تبدیل آن به مجموعه ی آتا سنتر واکنش نشان داد و گفت: اجازه نمی دهم آتا سنتر در بنیان دیزل پا بگیرد و آن را از طریق مجلس پیگیری خواهم کرد.

صنعت تبریز در اینباره نوشت: این پروژه توسط محمد رضا زنوزی ساخته می شود و فعالان اقتصادی و صنعتی استان در این زمینه موضعگیری منفی دارند و به نحو مختلف با آن مخالفت کرده اند. متخصصان بانکی صنعتی در استان نیز این پروژه را به زیان صنعت استان در شمالغرب کشور می دانند.

این واکنش از طرف نمایندگان مجلس درحالی است که جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی این اقدام را به نفع محیط زیست و صنعت تبریز می داند!! این حمایت جبارزاده باز ذهن ها را مشغول کرده و به حاشیه های ارتباط بین جبارزاده و زنوزی دامن میزند!

خبرگزاری ایرنا از زبان جبارزاده در اینباره می نویسد: لطفاً با توسعه استان مخالفت نکنید، این کار به نفع شهر است و آلودگی محیط و هوا را هم کاهش می دهد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصولاً صنایع باید به شعاع ۳۰ کیلومتری تبریز بروند، اظهار داشت: هر کارخانه ای که امروز بخواهد از منطقه داخل شهر به شعاع ۳۰ کیلومتری شهر انتقال پیدا کند، به شرط اینکه قبلاً در محل جدید مستقر و راه اندازی شود، از سوی دولت حمایت می شود و تغییر کاربری مکان قبلی آن هم بلامانع خواهد بود.

این اختلاف نظرها درحالی مطرح می شود که بسیاری از فعالان صنعتی بر این باورند تغییر کاربری هر صنایع بزرگ و مادر گونه و انتقال در شرایط اقتصادی کنونی به معنی صنعتی تعطیلی دایمی و حذف زیرساخت های توسعه صنعتی تبریز است و نباید مسوولان استان زیر بار این تصمیمات بروند.

*گفتنی است، افصحی رئیس سابق حوزه ریاست مجموعه هدلینگ زنوزی و از افراد مورد وثوق وی هم اکنون به عنوان مشاور جبارزاده می باشد و گفته می شود نقش ویژه ای در فعل و انفعالات استانداری و تصمیمات جبارزاده دارد.