۶٫۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به توانجویان مراغه ای پرداخت شد
۶٫۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به توانجویان مراغه ای پرداخت شد

شهین صادقی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به ۵۷ توانجو و مددجوی زیرپوشش این اداره اعطا شده تا بتوانند با استفاده از مهارت خود از جمله قالی بافی، دامداری، خیاطی، آرایشگری، لوله کشی، جوشکاری و آرماتوربندی برای خود کارآفرینی کنند. وی اظهار کرد: در سال جاری ۱۶ میلیارد […]

شهین صادقی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به ۵۷ توانجو و مددجوی زیرپوشش این اداره اعطا شده تا بتوانند با استفاده از مهارت خود از جمله قالی بافی، دامداری، خیاطی، آرایشگری، لوله کشی، جوشکاری و آرماتوربندی برای خود کارآفرینی کنند.
وی اظهار کرد: در سال جاری ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای توانجویان این شهرستان تخصیص یافته که تا کنون برای ۵۷ توانجو به میزان شش میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعطا شده است.
سرپرست اداره بهزیستی مراغه یادآور شد: هم اکنون ۴۵ متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی در این اداره پشت نوبت دریافت این تسهیلات هستند تا بتوانند با استقاده از آن به سمت کارآفرینی و توانمندی حرکت کنند.
صادقی، ادامه داد: بهزیستی در بخش اشتغال فعالیت های متناسب با وضعیت مددجویان و توانمندی آنان، تسهیلات ارایه می کند که این تسهیلات ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون ریالی به زنان بد و بی سرپرست، فرزندان ترخیص شده از مراکز حمایتی، توانجویان، خانواده های نیازمند و بهبودیافتگان بیماری اعتیاد اعطا می شود.
هم اکنون حدود ۹ هزار و ۸۵۰ توانجو تحت پوشش اداره بهزیستی مراغه بوده و در پنج حوزه خدمات دریافت می کنند.