این مادر شهید در یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری بود، صبح امروز و پس از تحمل سال‌ها اندوه فراق، به فرزند شهیدش پیوست. مراسم تشییع ام‌الشهید مرحومه الحاجیه خانم سروری فردا (دوشنبه) ساعت ۱۰ صبح در گلشن زهرای شهر مراغه برپا خواهد شد. همچنین شام غریبان آن مرحومه نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ فردا […]

این مادر شهید در یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری بود، صبح امروز و پس از تحمل سال‌ها اندوه فراق، به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع ام‌الشهید مرحومه الحاجیه خانم سروری فردا (دوشنبه) ساعت ۱۰ صبح در گلشن زهرای شهر مراغه برپا خواهد شد. همچنین شام غریبان آن مرحومه نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ فردا در مسجد شهدای همین شهر برگزار می‌شود.

شهردار تبریز با صدور پیام کوتاهی، تاکید کرده که عموم دوستان، آشنایان و همکاران، از انجام تشریفات زاید در خصوص مراسم تشییع و ترحیم مادرش پرهیز کنند.

در پیام صادق نجفی آمده است: ضمن تقدیر از تسلیت و همراهی دوستان، همراهان، منسوبین و شهروندان که از نخستین ساعات صبح امروز، اینجانب را رهین لطف خویش کرده اند، موکداً تاکید می‌شود که اشخاص، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و سایر موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌ها، از چاپ و نصب هر گونه بنر تسلیت، تهیه تاج‌گل و سایر تشریفات مشابه، پرهیز کرده و در صورت تمایل، هزینه‌ این گونه اقلام را صرف امور خیریه کنند.