دروازه استانبول در تبریز احداث می‌شود
دروازه استانبول در تبریز احداث می‌شود

صادق نجفی در بازدید از پروژهای شهرداری منطقه ۶ افزود: ورودی های جاده ای شهر تبریز باید به یکی از مهمترین و زیباترین اماکن دیدنی کلانشهر تبریز تبدیل شود. وی گفت: در این راستا باید تعریض معابر، ایجاد فضای سبز، بدنه سازی و جمع آوری عناصر زائد دراولویت شهرداری های مناطق مربوطه قرارگیرد. وی با […]

صادق نجفی در بازدید از پروژهای شهرداری منطقه ۶ افزود: ورودی های جاده ای شهر تبریز باید به یکی از مهمترین و زیباترین اماکن دیدنی کلانشهر تبریز تبدیل شود.

وی گفت: در این راستا باید تعریض معابر، ایجاد فضای سبز، بدنه سازی و جمع آوری عناصر زائد دراولویت شهرداری های مناطق مربوطه قرارگیرد.

وی با اشاره به قرارگرفتن پایانه های ریلی و هوایی تبریز در حوزه شهرداری منطقه ۶ گفت: پیشنهاد ایجاد بازارچه های دائمی، پارک سوار و امکانات تفریحی دراین اماکن بررسی می شود.

وی همچنین وجود شهرک های صنعتی درغرب تبریز را فرصتی مناسب برای توسعه ی این منطقه عنوان کرد و افزود: باید با برنامه های اصولی و در مدت زمان مناسب، نسبت به ساماندهی وضعیت مناطقی مانند مایان، شهرک های صنعتی غرب و قراملک اقدام شود.

دراین بازدید، سیاوش مکانی، شهردار منطقه ۶ نیز با اشاره به مشکلات موجود در حوزه شهرداری منطقه ۶، بر لزوم توجه به سرمایه گذاری های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.