در حالی فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از مرز ۱۰۰ هزار گذشته است که خبرها و گزارش‌ها از بازار خودروهای دست دوم نیز حاکی از رونق پیدا کردن نسبی این بازار است. نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته مراجعه مردم برای فروش خودروها تا حدی افزایش یافته است و مشتریان راغب به […]

در حالی فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از مرز ۱۰۰ هزار گذشته است که خبرها و گزارش‌ها از بازار خودروهای دست دوم نیز حاکی از رونق پیدا کردن نسبی این بازار است.

نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته مراجعه مردم برای فروش خودروها تا حدی افزایش یافته است و مشتریان راغب به فروختن خودرو دست دوم خود و خرید خودرو صفر کیلومتر با وام ۲۵ میلیون تومانی شده اند.

این در شرایطی است که بازار خودرو در ماه‌های گذشته در رکود به سر می‌برد و خرید و فروش خودرو در حداقل ممکن قرار داشت.

فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که با این شرایطی که به وجود آمده، در ماه‌های آینده خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده افزایش یابد.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودرو پراید ۱۳۱SE 20 میلیون تومان، پراید ۱۱۱SE 20 میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تیبا ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و تیبا۲ حدود ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین پژو۴۰۵ بنزین‌سوز ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز ۳۰ میلیون تومان، سمند LX 29 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۳۲ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ پنج ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو۲۰۶ V8 36 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارد.

در همین حال، خودرو دنا با قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.