“ یاشاییش سسی “ عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به کارگردانی یونس مقدم و تهیه کنندگی بهزاد شاهدی از شبکه سهند تهیه و پخش می شود . به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ؛ این برنامه آموزشی به آموزش بهینه […]

“ یاشاییش سسی “ عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به کارگردانی یونس مقدم و تهیه کنندگی بهزاد شاهدی از شبکه سهند تهیه و پخش می شود .

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ؛ این برنامه آموزشی به آموزش بهینه سازی مصرف آب در آذربایجان شرقی می پردازد و الگوی صحیح مصرف آب را برای مخاطبان آموزش می دهد.

یاشاییش سسی که با مشارکت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در ۱۵ قسمت ۲۰ دقیقه ای تولید می شود شامل بخش های توصیه های کارشناسی ، گزارش مردمی ، تصاویری از مصرف بی رویه آب و مسابقه پیامکی است و روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه سهند به روی آنتن              می رود .

از دیگر عوامل این برنامه می توان به خلیل محمدی و بهزاد شاهدی به عنوان نویسنده ، کمال محمودی تصویربردار ، فرزانه ضیاء نور گزارشگر ، ابوالفضل میرزایی صدابردار ، امین قاسم زاده به عنوان گوینده نریشن اشاره کرد .