اتفاقی عجیب در سازمان منطقه آزاد ارس / مراسم تودیع و معارفه برای بار دوم لغو شد
اتفاقی عجیب در سازمان منطقه آزاد ارس / مراسم تودیع و معارفه برای بار دوم لغو شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس که قرار بود یکشنبه این هفته با حضور محمد معزالدین معاون اقتصادی و سرمای گذاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد ارس برگزار شود لغو شده و به چهارشنبه این هفته موکول شده بود برای بار دوم لغو شد. قرار بود […]

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس که قرار بود یکشنبه این هفته با حضور محمد معزالدین معاون اقتصادی و سرمای گذاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد ارس برگزار شود لغو شده و به چهارشنبه این هفته موکول شده بود برای بار دوم لغو شد.
قرار بود جمشید تقی زاده جانشین محسن خادم عرب باغی در این سازمان اقتصادی شود و این در حالی است که عصر امروز اعلام شد گزینه ای دیگر( گزینه اصلاح طلبان و حامیان دولت ) نیز برای این مسئولیت در نظر گرفته شده است.
سخنگوی این سازمان دیروز درباره زمان دقیق این مراسم گفت: آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس طی هفته جاری و با اعلام زمان دقیق اطلاع رسانی می شود.
بر اساس این گزارش مراسم روز چهارشنبه نیز به دلایل نامعلوم و سوال برانگیزی لغو شده است .
شایان ذکر است بر اساس حکم صادر شده از سوی اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، جمشید تقی زاده بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شده است.