معاون وزیر دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار جنگنجوی خارجی از سراسر دنیا از جمله از کشورهای واقع در کرانه اقیانوس آرام در حال حاضر برای گروه تروریستی داعش می‌جنگند. بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، آنتونوف در سومین نشست وزرای آسه آن تأکید کرد: امروز حدود ۲۵ هزار تا ۳۰ […]

معاون وزیر دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار جنگنجوی خارجی از سراسر دنیا از جمله از کشورهای واقع در کرانه اقیانوس آرام در حال حاضر برای گروه تروریستی داعش می‌جنگند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، آنتونوف در سومین نشست وزرای آسه آن تأکید کرد: امروز حدود ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار جنگجو از کشورهای واقع در کرانه اقیانوس آرام و متأسفانه روسیه به داعش و اقدامات تروریستی این گروه ملحق شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این مقام ارشد نظامی روسیه اشاره نکرد منظورش از کشورهای واقع در کرانه اقیانوس آرام دقیقا کدام کشورها است، اما برخی از کشورهایی که در امتداد اقیانوس آرام هستند، عبارتند از: روسیه، ژاپن، کره جنوبی، چین، استرالیا و حتی آمریکا و کانادا.

گروه تروریستی داعش که از سال ۲۰۱۴ بخش های وسیعی از اراضی سوریه و عراق را به اشغال خود درآورد، هر روز صدها نفر را از کشورهای مختلف جهان به خدمت می‌گیرد و در عین حال از کمک های به ظاهر بشردوستانه غرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بهره‌مند می‌شود.

منبع: فارس