اسیدپاشی به دو دختر به خاطر جواب رد در خواستگاری
اسیدپاشی به دو دختر به خاطر جواب رد در خواستگاری

روز شنبه این هفته، حادثه اسید‌پاشی در مرند بر دو دختر ۲۰ و ۲۲ ساله (خواهر) موجب تاثر و آزرده خاطر شهروندان و خانواده ها شد‌، که بلافاصله موضوع در دستور ویژه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از دستگیری عامل اسیدپاشی در شهرستان مرند خبر داد. به […]

روز شنبه این هفته، حادثه اسید‌پاشی در مرند بر دو دختر ۲۰ و ۲۲ ساله (خواهر) موجب تاثر و آزرده خاطر شهروندان و خانواده ها شد‌، که بلافاصله موضوع در دستور ویژه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از دستگیری عامل اسیدپاشی در شهرستان مرند خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، حسین فتحی اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله در بعد از ظهر روز شنبه نهم آبان ۹۴ به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مرند مبنی بر اسیدپاشی، بلافاصله دستورات قضایی در خصوص شناسایی و دستگیری مجرمین صادر و عوامل پلیس توانستند در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت متهم اصلی پرونده را دستگیر و بدست قانون بسپارند.

وی در خصوص علت و انگیزه متهم از اسیدپاشی، گفت: موضوع کاملاً جنبه شخصی داشته و هیچ‌گونه ارتباطی با مسائل امنیتی ندارد. هدف و انگیزه اصلی متهم از اسیدپاشی، خواستگاری از مجنی علیه بوده و چون جواب منفی از این خواستگاری شنیده، اقدام به این عمل کرده است.

وی افزود: در این پرونده، دو نفر مصدوم شده که در بیمارستان، تحت درمان هستند و متهم نیز با توجه به اینکه به جرم ارتکابی اقرار و اعتراف نموده، با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده و پرونده به محض تکمیل، جهت صدور حکم به محاکم، ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند همچنین از عوامل نیروی انتظامی که بازوی توانمند قوه قضائیه هستند و در این پرونده نیز توانستند در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت متهم اصلی پرونده را دستگیر و بدست قانون بسپارند، تقدیر و تشکر کرده و به کسانی که در افکار خود قصد انجام چنین اعمالی را می‌پرورانند، هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی با چنین اعمالی با جدّیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه اغماضی نخواهد داشت.

متاسفانه شامگاه روز شنبه این هفته ساعت ۱۷ عصر حادثه اسید‌پاشی در مرند بر دو دختر ۲۰ و ۲۲ ساله (خواهر) موجب تاثر و آزرده خاطر شهروندان و خانواده ها شد‌، که بلافاصله موضوع در دستور ویژه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تحقیقاتی که انجام شد. عامل اصلی این حادثه شناسایی و در مدت ۲۴ ساعت دستگیر شد.