اویاقلیق: بازی پایانی تراکتورسازان قبل از تعطیلات دوباره لیگ برتر و باخت در این بازی خاکستر انتقادها را از این تیم دوباره شعله ور کرده است. تراکتورسازان که فکر می شد با دو برد پی در پی دوباره به روز های خوب خود بازگشته اند ، با بازی نه چندان خوب خود در مقابل صبا […]

toni

اویاقلیق: بازی پایانی تراکتورسازان قبل از تعطیلات دوباره لیگ برتر و باخت در این بازی خاکستر انتقادها را از این تیم دوباره شعله ور کرده است. تراکتورسازان که فکر می شد با دو برد پی در پی دوباره به روز های خوب خود بازگشته اند ، با بازی نه چندان خوب خود در مقابل صبا امیدهای نوشکفته هواداران تراکتور را به یاس تبدیل کردند و با شکستی تلخ ( آن هم در مقابل تیمی که چند هفته قبل در سری رقابتهای جام حذفی در شهر قم آنها را شکست داده بودند ) به تعطیلات رفتند و بازار حواشی و انتقادات را گرم کردند.

متهم شماره یک این اتفاقات و این نتیجه نگرفتن ها به نظر نزدیک به اتفاق هواداران این تیم ، مدیر عامل غیر بومی و غیر فوتبالی این تیم یعنی سعید عباسی است که این روزها سوالات و انتقادات شدیدی از سوی هوادارن به وی وارد است. تا جایی که بازیکنان تیم هم از او شاکی شده و می گویند ما به سختی و به ندرت می توانیم او را ببینیم.

اما در این میان عد های نیز تونی الیویرا ، سرمربی پرتغالی این تیم را مقصر می دانند. این طیف از شاکی ها تونی را ابتدا به ساکن به خاطر همکاری با عباسی در بومی زدایی از تیم و ثانیا به خاطر تعویض های نابجا مقصر می دانند.

اما گروه سومی نیز هستند که تونی را از این اتهامات مبرا دانسته و او را بخاطر افتخاراتی که برای تیم در طی این چند سال کسب کرده است دوست دارند . البته عده ای از این هواداران نیز نگران آبروی تونی هستند و می خواهند تا با رفتن او ، هم احترام او حفظ شود و هم شاید شوکی باشد برای تیم و هواداران تیم تا از خواب بیدار شوند. خوابی که هواداران تراکتور گرفتار آن شده و مدتهاست تراکتور را با حریفان خود در میدان نبرد تنها می گذارند.

دل نوشته زیر خطاب به تونی نوشته شده است و از او می خواهد تا  . . . . .

نه تونی و نه هیچکس دیگر در این گندهای به بار آمده مقصر نیست. مقصر اصلی کسی است که تونی را ابزاری کرد برای پیاده کردن سیاست های خصمانه خود. مقصران اصلی کسانی هستند که پشت پرده این تیم ایستاده اند و عملیاتی کردن طرح نابودی تراکتور را از زمستان سال قبل کلید زدند.اینگونه که مشاهده میشود باز هم این طرح خطرناک ؛ پشت احساسات وصف ناپذیر طرفداران نسبت به تونی ، خوابیده است.
که این سیاست در آینده تبعات جبران ناپذیری برای تراختور خواهد داشت و زمانی از این خواب غفلت بیدار خواهیم شد که نه تراختوری وجود دارد و نه حتی ……..
تونی اولیویرای محبوب ، با شرف و حرفه ای ، روی سخنم با شماست !
ای کسیکه خواسته یا ناخواسته ابزار این افراد شده ای
ما همچنان دوستت داریم و خواهیم داشت ولی….

ولی دیگر تحمل این افتضاح ها که به اسم تو زده شده است را نداریم.
ای محبوب ….!!
عطای تراختور را به لقایش ببخش و برو به کشورت و سالهای آخر زندگیت را با خانواده ات باش.

برو که با رفتنت، بعضی ها زودتر از خواب بیدار خواهند شد.
برو که با رفتنت، بعضی ها سردرگم یافتن سناریوی جدید خواهند بود.
برو که با رفتنت، من و از خواب بیدار شدگان ، باز هم ” ما ” خواهیم شد و آن پرده ها را خواهیم درید و پشت پرده های خصمانه این تیم را به همه آشکار خواهیم ساخت.

برو برو برو ……!!!

اویاقلیق: لازم به ذکر است پایگاه خبری اویاقلیق در زمینه انتشار مطالب ارسالی از سوی کاربران به صورت گزینشی عمل نکرده و سعی بر آن دارد تا مطالب تمامی اقشار را منتشر نماید. البته بارها و بارها این پایگاه خبری از سوی بازدیدکنندگان متهم به جیره خواری یا زدن یکی به نعل و یکی به میخ شده است. اما این پایگاه همانطور که از ابتدای کار هم قول داده است ، تمامی مطالبی را که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد و بدست ما برسد منتشر خواهد کرد. البته در کنار آن سعی می شود تا منافع تیم محبوب آذربایجان حفظ شود.

یاشاسین تراختور ****** یاشاسین آذربایجانیمیز