حسن صادقی مسئول کمپین جمع آوری درب پلاستیکی در استان اردبیل در خصوص آغاز این کمپین در استان اردبیل افزود: شروع فعالیت این کمپین از اوایل سال ۹۴ در اردبیل بوده بطوریکه این حرکت فرهنگی و خیرخواهانه در چندین شهر رو به رشد بوده و قصد همگانی شدن آن در سطح کشور می رود. وی […]

حسن صادقی مسئول کمپین جمع آوری درب پلاستیکی در استان اردبیل در خصوص آغاز این کمپین در استان اردبیل افزود: شروع فعالیت این کمپین از اوایل سال ۹۴ در اردبیل بوده بطوریکه این حرکت فرهنگی و خیرخواهانه در چندین شهر رو به رشد بوده و قصد همگانی شدن آن در سطح کشور می رود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این فعالیت فرهنگ سازی تفکیک در مبدأ وانجام بازیافت زباله به روش صحیح است. بطوریکه اقدامات انجام شده در مدت اخیر باعث تاثیر گذاری در فرهنگ خانواده‌ها و تغییر دیدگاه هم استانی‌ها بویژه کودکان شده و با مستمر کردن این فعالیت امید زیادی به سالم ماندن و اصلاح محیط زیست بوده و هدف این کمپین کمک به معلولین از طریق بازیافت درب‌های پلاستیکی و فروش آنها است.

صادقی یادآور شد: برای فعالیت کمپین در وهله اول باید محلی برای تحویل درب‌های جمع آوری شده توسط مردم اعلام می شد که بنده با هماهنگی که با مدیریت درمانگاه شفاپرتو  انجام داد تا این درمانگاه یکی از محلهای تحویل درب‌ها شود و مدیریت این مرکز نیز مخزنی در درمانگاه برای جمع آوری درب های پلاستیکی نصب کردند.

گفتنی است، اعضای این کمپین در روز عاشورا در طرح پارکبان و در یک حرکت مردمی به پاکسازی خیابانها پرداختند و در برنامه‌های متفاوتی به پاکسازی مناطق طبیعی و گردشگری استان پرداخته اند و امید است این کمپین فعالیت های خود را در آینده بیش از این هدفمندتر کند.