مدیریت فنی تراکتورسازی از دست تونی خارج شده است
مدیریت فنی تراکتورسازی از دست تونی خارج شده است

اویاقلیق: کاظم محمودی روز یکشنبه ، با اشاره به نتایج بسیار ضعیف تراکتورسازی در لیگ برتر اظهار کرد: در حال حاضر بهترین اقدام برای جلوگیری از ادامه روند بحرانی در تراکتورسازی کنار گذاشتن سرمربی این تیم است تا با استفاده از تعطیلات لیگ برتر تفکری جدید بر تیم حاکم شود. وی افزود: اگر مسئولان باشگاه […]

۸۱۸۲۰۲۸۶-۷۰۲۶۹۵۷۷اویاقلیق: کاظم محمودی روز یکشنبه ، با اشاره به نتایج بسیار ضعیف تراکتورسازی در لیگ برتر اظهار کرد: در حال حاضر بهترین اقدام برای جلوگیری از ادامه روند بحرانی در تراکتورسازی کنار گذاشتن سرمربی این تیم است تا با استفاده از تعطیلات لیگ برتر تفکری جدید بر تیم حاکم شود.
وی افزود: اگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی به فکر نجات تیم خود هستند باید در سریع ترین زمان ممکن شوک به مجموعه تیم وارد کنند که این شوک می تواند در کادرفنی انجام شود.
محمودی با بیان اینکه تونی مثل سال های قبل به فکر موفقیت تیم خود نیست، یادآور شد: اینکه وی در پایان هر بازی مشکلات را گردن افراد دیگر می اندازد نشان می دهد که به لحاظ فنی و مدیریتی کم آورده و در پی بهانه جوئی است.
وی، عملکرد تراکتورسازی مقابل صبای قم را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و افزود: در بازی روز گذشته تیم در تمام خطوط سردرگم بود و هیچ برنامه ای برای رسیدن به گل نداشت، تنها نقطه مثبت این بازی برای تراکتورسازی ۱۰ دقیقه قبل از زدن گل تساوی بود که بازی هجومی را در دستور کار قرار داد.
محمودی ادامه داد: در بقیه دقایق بازی توپ و میدان در اختیار صبای قم بود و اگر شانس با آنها یار می شد شاید گل های بیشتری نیز می زدند.
وی، رسول خطیبی را بهترین گزینه برای جانشینی تونی اولیویرا در راس کادرفنی تراکتورسازی پیشنهاد کرد و گفت: در حال حاضر تونی به شدت محبوبیت خود را در میان هواداران از دست داده است.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر هم اکنون با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفته و تنها دو امتیاز با قعرنشینان فاصله دارد.
این تیم از مجموع هفت بازی خانگی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده است.
تراکتورسازی در بازی روز گذشته مقابل صبای قم با نمایشی ضعیف ۲ بر۱ باخت.

منبع: ایرنا