شاگردان کمالوند، گربه سیاه را دم حجله کشتند!
شاگردان کمالوند، گربه سیاه را دم حجله کشتند!

دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود میزبان تمام شد. ترکیب گسترش فولاد: گئورگی گئورگیف، سید امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، […]

دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود میزبان تمام شد.

ترکیب گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، سید امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، شهرام گودرزی (۸۲ مجتبی ترشیز)، مصطفی اکرامی، سعید دقیقی (۷۳ یوسف سیدی) و داریوش شجاعیان (۸۷ علیرضا لطیفی)

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب پدیده:

معین عباسیان، محمد حسین مرادمند، کریم احمدی (۵۳ محمدعلی مردانی)، غلام حسین بادامکی، یونس شاکری، میلاد غریبی (۴۹ محسن یوسفی)، میرمهدی خیری، ابوالحسن جعفری، میثم نقی زاده (۷۲ محمود خمیسی)، ایگور پراهیچ و علیرضا حیدری

سرمربی: رضا مهاجری

تیم داوری:

تورج حق وردی، علی میرزابیگی، سعید زارع، هادی حاجی عباسی

اخطارها: محمد ابراهیمی از گسترش فولاد، میثم نقی زاده و ابوالحسین جعفری از پدیده

شرح مسابقه:

نیمه اول این دیدار، گسترش فولاد بازی خوبی انجام داد و در دقیقه ۱۰ مسابقه، شوت مهدی کیانی از روی ضربه آزاد را دروازه بان تیم پدیده برگشت داد و توپ برگشتی را امید نظامی پور به سمت دروازه شوت زد و این بار، توپ به تیرک دروازه اصابت کرد و در نهایت، مگنو باتیستا توانست گل اول بازی را وارد دروازه معین عباسیان کند.

پس از این گل، بازی کمی متعادل تر شد و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت؛ تا این که محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۸ با شوتی سرکش از راه دور توانست دروازه پدیده را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه ۴۱ بازی، گسترشی ها حرکت خوبی به سمت دروازه حریف ایجاد کردند و داریوش شجاعیان محوطه جریمه شده و مدافع تیم پدیده بر روی این بازیکن خطا انجام داد و تورج حق وردی نقطه پنالتی را اعلام کرد. سعید دقیقی نیز پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل تیمش را هم به ثمر برساند تا گسترشی ها با پیروزی قاطع سه بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم این مسابقه را تیم پدیده بهتر آغاز کرد و حملات بیشتری بر روی دروازه گسترشی ها انجام می داد، در این سو نیز، تیم میزبان بر روی ضدحملات خطرناک بود و در چند صحنه، موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کرد که بی دقتی مهاجمان و عملکرد خوب دروازه بانان دو تیم، مانع گلزنی مهاجمان می شد.

در حالی که بازی دو تیم با پیروزی سه بر صفر گسترش فولاد رو به پایان بود، ضربه سر ایگور پراهیچ در داخل محوطه جریمه که روی ارسال از ضربه ایستگاهی روی سر این بازیکن نشست، توانست یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند.

در ادامه و در وقت های تلف شده این نیمه، حرکت محمد ابراهیمی از سمت راست و پاس این بازیکن به یوسف سیدی، منجر شد تا این بازیکن با شوتی، گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا بازی با حساب چهار بر یک به نفع تیم گسترش فولاد به پایان برسد.

حاشیه های مسابقه:

*استقبال بسیار کمی از این مسابقه انجام شده بود و تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، ۶۲ نفر اعلام شد.

*پیراهن های تیم فوتبال گسترش فولاد با تغییراتی مواجه شده و رنگ زرد پیراهن های این تیم، کمی روشن تر شده است.

*محمد ابراهیمی پس از به ثمر رساندن گل اولش، پیراهن خود را بالا برد که از زیر آن، پیراهن قرمزی به تن داشت و آن را به تماشاگران نشان داد؛ این حرکت ابراهیمی، کارت زرد داور را در پی داشت.

*بر خلاف استعلامی که فراز کمالوند از هواشناسی داشته، این بازی با بارش باران و در هوای سردی برگزار شد.

*میثم نقی زاده و محمود خمیسی، دو بازیکن تیم پدیده، سابقه پوشیدن پیراهن گسترش فولاد را در کارنامه دارند و هر دو در این مسابقه بازی کردند.

*تعویض نخست فراز کمالوند در حالی رخ داد که هر سه تعویض رضا مهاجری انجام شده بود.

*گسترش فولاد در حالی تیم پدیده را شکست دادند که این تیم به عنوان گربه سیاه تیم های تبریزی به حساب می آمد و همواره مقابل تراکتور و گسترش فولاد به پیروزی می رسید.