افشاگری عرب باغی از پشت پرده تلاش برای برکناری وی
افشاگری عرب باغی از پشت پرده تلاش برای برکناری وی

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ارس در واکنش به شایعه بر کناری اش، گفت: شایعات از طرف کسانی شایع پراکنی و اختلاف افکنی می شود که منافع خود را در اختلاف مدیر عامل و هیئت مدیره می بینند. مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس  از تحول جهشی در بخشهای صنعت کشاورزی گردشگری و تولیدی در […]

indexمدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ارس در واکنش به شایعه بر کناری اش، گفت: شایعات از طرف کسانی شایع پراکنی و اختلاف افکنی می شود که منافع خود را در اختلاف مدیر عامل و هیئت مدیره می بینند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس  از تحول جهشی در بخشهای صنعت کشاورزی گردشگری و تولیدی در این منطقه ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.
محسن خادم عرب باغی پس از بازدید از پروژه های در حال انجام و آماده افتتاح بخشهای مختلف صنعتی هتل داری گردشگری کشاورزی و تجاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعلام رضایت از روند مطلوب پیشرفت پروژه ها گفت : از زمان آغاز مسئولیتم بیش از یک هزارو ۸۰۰ میلیاردریال برای پروژه ای عمرانی هزینه شده و این رقم تا پایان سال ۹۴ به ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال می رسد وکارهایی زیربنایی که در منطقه آزاد ارس انجام شده ویا در حال انجام است پیشرفت و توسعه جهشی را ظرف مدت ۵ یا ۶ ماه آینده نوید می دهد.

عرب باغی ضمن دعوت از همه رسانه ها برای بازدید و اطلاع رسانی پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دراین گوشه از سرزمین پهناور کشورمان با اشاره به تعامل سازنده سازمان منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاران گفت : همین امروز در بازدید از پروژهای صنعتی و عمرانی از یکی سرمایه گذاران بخش تولید شنیدم که ضمن قدردانی ازتعامل خوب همکاران منطقه ازاد ارس ابراز امیدواری میکرد که این فضای آرام و امن در منطقه آزاد ارس همچنان تداوم یابد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس همچنین در ادامه با اشاره به برخی شایعات درباره تغییر مدیریتی این منطقه گفت : شایعات همیشه وجود داشته اما این بار از طرف کسانی شایع پراکنی و اختلاف افکنی می شود که منافع خود را در اختلاف مدیر عامل و هیئت مدیره می بینند و به منطقه آزاد ارس چشم دوخته اند تا با اختلاف انداختن بین هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس به اهداف و اغراض شخصی خود دست یابند و به نظرم هرگونه نگاه تفرقه افکنی بین خدمتگزاران و سد راه پیشرفت نظام شدن نگاه خائنانه است.

وی که با همان روحیه روزهای اول آغاز کاریش در منطقه آزاد ارس سخن می گفت، با خنده اعلام کرد: اینجا یعنی منطقه آزاد ارس همه مدیران کارکنان و سرمایه گذاران در تلاش همیشگی هستند و توجهی به شایعات مختلف ندارند و بنده هم با جدیت در دفترم برنامه های ملاقاتی با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تجاری را پیگیر هستم .

وی گفت :از ساعت ۸ صبح تا الان که ساعت ۸ شب است پیگیر جدی کارهای سازمان هستم و از تلاشهای خود در این بخش لذت می برم و خسته نیستم .

عرب باغی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گزینه ای به جای شما در پست مدیر عاملی منطقه آزاد ارس مطرح شده یا خیر پاسخ داد: به رغم وجود اختلافات سلیقه اگر هیئت مدیره معقول و منطقی عمل کند می توانیم از تلاشهای چندین ماهه خود در همه بخشهای مختلف ارس نتیجه بسیار مطلوب بگیریم کما اینکه زمانی به بنده پیشنهاد هم شد که بیا در هیئت مدیره از تجربیاتت استفاده کنیم و من هم گفتم ازتجربیاتم در مدیریت منطقه آزاد ارس استفاده می کنم.

به هر حال حل این مسائل و اختلافات در حیطه وظایف دبیرخانه است و باید آقای ترکان رسیدگی کنند .

عرب باغی همچنین با انتقاد از کسانی که سعی می کنند با اعمال نفوذ در دبیرخانه مناطق آزاد به نفع شخصی خود بهره برداری اعلام کرد: این افراد وجود بنده را مانعی برای رسیدن به منافع شخصی خود در منطقه ازاد ارس می بینند و مطمئن هستند که تا درمسئولیت منطقه آزاد ارس باشم ریالی از پول بیت المال برای انتخابات آنها هزینه نخواهم کرد.

وی تاکید کرد :شایعات کوچکترین خللی در روند تلاشهای مدیریت منطقه آزاد ارس برای توسعه و پیشرفت این منطقه ندارد و اکنون همه دغدغه های بنده به سرانجام رساندن طرحهای عمرانی صنعتی گردشگری وکشاورزی منطقه آزاد ارس است که به کمک همکاران و با تعامل مطلوب با سرمایه گذاران ماههاست پیگیرش هستیم .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اخبار مربوط به سازمانی کردن تعدادی از کارکنان قراردادی این منطقه هم اعلام کرد : فعلا چنین تصمیمی در مدیریت سازمان گرفته نشده است.

عرب باغی همچنین با قبول ضمنی این موضوع که برخی کارکنان واحدهای سازمان منطقه آزاد ارس باید برای تعامل با سرمایه گذاران آموزشهای لازم را فرا گیرند افزود : :سازمان برنامه ریزی کرده و خودم هم پیگیر هستم که آن دسته از همکاران را برای فرا گیری به این تخصص به دوره های آموزشی آعزام کند

در روزهای اخیرخبرهایی مبنی بر تغییر مدیریتی در منطقه آزاد ارس شنیده می شود و برخی از کارشناسان اقتصادی و سیاسی و سرمایه گذاران را نگران کرده که تغییرات پی درپی مدیریتی در این منطقه اقتصادی حساس و مرزی به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور لطمه خواهد زد.