سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دوست دارم دربی امروز سرخابی های تهران با نتیجه مساوی به پایان برسد. رسول خطیبی در خصوص پیش بینی خود از نتیجه دربی امروز استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من دوست دارم این بازی مساوی شود، البته نه بخاطر این دو تیم بلکه بخاطر تیم های تبریزی که […]

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دوست دارم دربی امروز سرخابی های تهران با نتیجه مساوی به پایان برسد.
رسول خطیبی در خصوص پیش بینی خود از نتیجه دربی امروز استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من دوست دارم این بازی مساوی شود، البته نه بخاطر این دو تیم بلکه بخاطر تیم های تبریزی که با استفاده از این تقسیم امتیاز بین استقلال و پرسپولیس بتوانند به صدر جدول نزدیک تر شوند.
وی ادامه داد: امیدوارم نتیجه مساوی احتمالی دربی با پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل صبا توام باشد و تیم شهرم به صدر جدول نزدیک تر شود.
خطیبی گفت: همچنین دوست دارم تا گسترش فولاد هم شنبه بتواند حریف خود را شکست داده و این تیم شهرم نیز به بالای جدول نزدیک تر شود.
سرمربی سابق تیم های ماشین سازی، گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز که پس از مدتها سکوت امروز دوباره با ما مصاحبه کرد، در ارتباط با دوری خود از رسانه ها و عدم مصاحبه طی چند ماه اخیر عنوان کرد: آرامش تیم های شهرم برای من از مصاحبه کردن مهم تر است، آرزویم این است تراکتورسازی و گسترش فولاد در کمال آرامش بازی های خود را انجام داده و به نتیجه های دلخواه خود دست پیدا کنند.
وی افزود: من چه در تیم های تبریز باشم و چه نباشم، به عنوان یک تبریزی آرزوی موفقیت تیم های شهرم را دارم و امیدوارم همه تیم های تبریز بتوانند با موفقیت های خود دل هواداران فهیم و باشعور را شاد کنند.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز و فردا برگزار می شود.
منبع: مهر